وقتی نیمار هم به وضعیت چمن آزادی واکنش نشان می‌دهد

مهاجم برزیلی الهلال درتوییتی به تصاویر و نحوه ترمیم چمن با به کار بردن جمله " این باورکردنی نیست" واکنش نشان داد.

به گزارش دبل استار, در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، ورزشگاه آزادی میزبان تیم‌های رقیب پرسپولیس و نساجی انتخاب شد تا ابتدا النصر به همراه رونالدو و سپس نیمار با الهلال در این استادیوم به مصاف تیم‌های ایرانی بروند.

در حالی هفته اول لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس میزبان النصر عربستان بود که وضعیت چمن آزادی در شرایط نامساعدی قرار داشت، به طوری که این چمن برای برگزاری لیگ برتر هم مناسب نبود چه برسد به یک مسابقه فوتبال در سطح حرفه‌ای.
نکته جالبی که در حاشیه دیدار سرخ‌پوشان و یاران رونالدو وجود داشت این بود که بازیکنان النصر در زمان گرم کردن از این چمن آزادی متعجب بودند.
حال با آغاز هفته دوم از این لیگ، امشب کاروان الهلال با نیمار وارد تهران خواهد شد تا مهمان نساجی در آزادی باشد.
امروز از چمن آزادی بازدید و نمونه‌برداری شد و تصاویری منتشر شد که در حال ترمیم بخش هایی از چمن هستند، از همین روی نیمار مهاجم برزیلی الهلال در توییتی به این تصاویر و نحوه ترمیم چمن با به کار بردن جمله ” این باورکردنی نیست” واکنش نشان داد.
اگر چه این توییت نیمار به چمن آزادی اولین واکنش نبوده اما چطور ممکن است ورزشگاهی که بهترین چمن را در میان تمام ورزشگاه های ایران داشته است به این روز افتاده و در حالی که شرایط برگزاری لیگ برتر هم در آن وجود ندارد تیم‌های عربستانی ماقبل نمایندگان ایران بازی کنند.

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11103

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها