رنگ و روی زرد آزادی همه را نگران کرد

زمینی که در دو دهه اخیر خیال اهالی فوتبال برای داشتن یک زمین استاندارد و باکیفیت را راحت کرده بود، با بی‌تدبیری مسئولان ورزشگاه آزادی رو به «زردی» و خرابی گذاشته است.

به گزارش دبل استار، با وجود گذشت چهار هفته از بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر، بسیاری از بازیکنان و کادر فنی تیم ها به انتقاد از کیفیت زمین چمن ورزشگاه آزادی پرداختند. این موضوع به ویژه در دیدار تیم های استقلال و استقلال خوزستان به خوبی نمایان شد و زمین ناهموار و رنگ و رو رفته آزادی نگرانی های زیادی را ایجاد کرد.

زمین ورزشگاه آزادی که چند دهه قبل کیفیت لازم برای برگزاری مسابقات فوتبال را نداشت، با صرف هزینه ای میلیاردی که در زمان خودش پول زیادی به حساب می آمد، به زمینی با کیفیت و استاندارد تبدیل شد و سالها بازیکنانی که در این زمین به میدان می رفتند هیچ دغدغه ای نداشتند.

با این حال از ابتدای لیگ بیست و سوم که همزمان با تابستان هم آغاز شد، کیفیت این چمن افت کرد و انتقاداتی را به همراه داشت اما اتفاق مثبتی پیرامون آن رخ نمی داد. حتی کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و مدیران استقلال و پرسپولیس هم برای بازدید از این چمن به ورزشگاه آزادی رفتند.

با وجود پیگیری هایی که صورت گرفت اما از سوی مسئولان ورزشگاه و فدراسیون فوتبال دلیل کیفیت بد و زردی چمن اعلام نشد.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که دلیل اصلی زردشدن و بی کیفیت شدن زمین چمن ورزشگاه آزادی بی تدبیری مسئولان ورزشگاه آزادی است که آب دریاچه را به زمین چمن داده اند! دریاچه آزادی در ماه های اخیر با مشکلات کم آبی مواجه شد که این امر به سایر بخش های مجموعه هم سرایت کرد.

مسئولان ورزشگاه آزادی هم که تدبیر لازم در این مورد را نداشتند و نمی دانستند خراب شدن چمن چه هزینه سنگین میلیاردی را وارد خواهد کرد، از دریاچه به زمین آب دادند که همین امر باعث آفت زدگی و رشد علف های هرز و قارچ در زمین و بی کیفیت و زردشدن آن شده است

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10451

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها