اتفاقات خوب برای هواداران استقلال

در فاصله کمتر از ۳ هفته مانده به جدال استقلال و پرسپولیس، حالا اخبار خوبی پیرامون این مسابقه به هواداران استقلال می‌رسد.

به گزارش دبل استار،استقلال و پرسپولیس ۲۳ آذر ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند تا دربی رفت لیگ بیست و سوم برگزار شود. مسابقه‌ای که پیرامون محل برگزاری آن بحث‌های بسیار زیادی مطرح بود و حتی در مقطعی این شایعه بر سر زبان‌ها افتاد که شاید خارج از تهران برگزار شود اما در نهایت فدراسیون اعلام کرد دربی در تهران و با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. یعنی در واقع همه چیز طبق روال گذشته خواهد بود و کار به همان شکل قبلی جلو می‌رود.

سهمیه میزبانی؟

بر روی کاغذ پرسپولیس میزبان دربی رفت تلقی می‌شود و به همین دلیل طی روزهای گذشته شایعه شده بود که سهمیه بیشتری برای پرسپولیسی‌ها مدنظر قرار خواهد گرفت. مسئله‌ای که باعث ناراحتی هواداران استقلال شده بود چون تاکید داشتند میزبانی و مهمانی در دربی تهران اتفاقی است که فقط روی کاغذ رخ می‌دهد و در واقع همه چیز باید میان آنها یکسان تقسیم شود.

تقسیم عادلانه و یکسان

در همین رابطه حالا خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که اتفاقات خوبی برای هواداران استقلال در حال وقوع است و همه چیز روز ۲۳ آذر به صورت یکسان تقسیم خواهد شد.

یکی از مسئولان فدراسیون در این رابطه گفت: از نظر ما به عنوان یک مرجع بی‌طرف همه چیز باید عادلانه تقسیم شود و استقلال یا پرسپولیس تفاوتی برای فدراسیون نمی‌کند. قطعاً سازمان لیگ هم به عنوان یکی از ارکان فوتبال کشور همین نگاه را دارد پیرامون دربی ۲۳ آذر باید بگویم با توجه به اینکه استقلال و پرسپولیس ورزشگاه اختصاصی ندارند و هر دو از استادیوم آزادی استفاده می‌کنند، بحث میزبانی و مهمانی در امر اختصاص جایگاه تماشاگران به صورت ۵۰ درصدی مد نظر قرار می‌گیرد و سهم هر دو باشگاه برابر خواهد بود. ابتدا باید ببینیم هنگام برگزاری دربی چه میزان از حجم سکوهای ورزشگاه آزادی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و پس از مشخص شدن این عدد آن را به صورت مساوی میان هواداران هر دو تیم تقسیم خواهیم کرد تا روند بلیط فروشی آغاز شود. قاعده مذکور در جدال برگشت دو تیم هم اتفاق می‌افتد اما احتمال دارد تیمی که روی کاغذ میزبان است، بابت در اختیار داشتن جایگاه وی آی پی شرایط بهتری داشته باشد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12586

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها