استقلال برای کسب پیروزی باید گام به میدان بگذارد

بازیکن سابق استقلال معتقد است این تیم باید شکست فصل گذشته در داربی را جبران کند.

به گزارش دبل استارفرشاد فلاحت زاده بازیکن سابق استقلال درباره شرایط این تیم اظهار کرد: به خاطر مسابقات فیفا دی بازی‌ها تعطیل است و تیم‌ها در تمرینات حضور دارند. امیدوارم استقلال بتواند از این وقفه بهترین استفاده را برای آماده‌سازی ببرد و هواداران را خوشحال کند. عملکرد استقلال قبل از تعطیلات خوب بود و باید تلاش کند همین روند را ادامه دهد.

او درباره عملکرد نکونام در استقلال ادامه داد: نکونام مربی جوان و با انگیزه‌ای است و با توجه به اینکه استقلالی است از انگیزه بالایی برای موفقیت در این تیم برخوردار است. به غیر از بازی با سپاهان که اشتباهات داوری در نتیجه تاثیرگذار بود در سایر بازی‌ها توانست به پیروزی برسد. پیش بینی من این است که نکونام با استقلال امسال یک جام کسب خواهد کرد.

بازیکن سابق استقلال درباره حضور مهاجم خارجی در این تیم عنوان کرد: نکونام سرمربی استقلال تقاضای جذب دو بازیکن خارجی را کرده که یکی از آنها به تیم ملحق شد و باشگاه باید هرچه زودتر شرایط حضور دیگر بازیکن خارجی را فراهم کند.

فلاحت‌زاده درباره اتفاقات رخ داده در ارتباط با پرونده شکایت سقف قراردادها و کسر امتیاز از سپاهان توضیح داد: چرا کمیته انضباطی بعد از بررسی وضعیت قراردادهای باشگاه سپاهان فقط ۴ امتیاز از این تیم کم کرد؟ این امتیازات کسر شده چه فایده‌ای برای تیم‌های دیگر دارد؟ آیا سپاهان که در این چهار هفته با تیم‌های مختلف بازی کرده از بازیکنان بالای سقف قراردادش در ترکیب استفاده نکرده است؟ اگر قرار است این تیم مجازات شود باید امتیازاتی که مقابل تیم‌های هفته‌های اول تا چهارم به دست آورده از این تیم کسر شود، نه اینکه فقط ۴ امتیاز کم کنند. این چه نوع عملکردی است؟ ضمن اینکه باید بعد از کسر امتیاز همان امتیازات را به تیم‌های مقابل بدهند.

او درباره داربی پیش رو بیان کرد: داربی شرایط خاص خودش را دارد و هر تیمی که بتواند خودش را از لحاظ روحی و روانی آماده کند می‌تواند برنده این بازی شود. دو تیم در جدول شرایط خوبی دارند و امیدوارم استقلال بتواند برنده این بازی شود. استقلال داربی برگشت فصل گذشته و همچنین فینال جام حذفی را باخته و برای جبران این نتایج باید برای کسب پیروزی گام به میدان بگذارد.

بازیکن سابق استقلال درباره حذف تیم ملی امید از رقابت‌های المپیک گفت: حیف شد که تیم ملی از المپیک حذف شد و حسرت حضور ما در این مسابقات همچنان وجود دارد. در بازی مقابل ازبکستان تیم ملی می‌توانست بازی را بازنده نباشد اما یک غفلت باعث شد تیم ملی حذف شود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10793

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها