خود کرده را تدبیر نیست؛

ردپای پیروانی در وضعیت فاجعه‌بار چمن آزادی!

ظاهرا یک تصمیم نادرست از سوی افشین پیروانی باعث نابودی بیشتر چمن آزادی شده است.

به گزارش دبل استار، رئیس شرکت توسعه و تجهیز اعلام کرد که چندی پیش باشگاه پرسپولیس درخواست کرد تا رسیدگی چمن آزادی به دست پیمانکار ورزشگاه شهید کاظمی سپرده شود. درحالی که نفرات مشخصی برای انجام این کار در نظر گرفته شده بود، با دخالت سرپرست پرسپولیس نفرات دیگری برای این پروژه به شرکت توسعه معرفی شده و رسما اقدامات و تحقیقات کارگروه مشخص شده نیمه‌تمام ماند تا افراد جدیدی که پیروانی بر سر کار آورده بود ادامه دهنده پروژه رسیدگی به چمن باشند، کسانی که صلاحیتی بالاتر از نفرات قبل در این رابطه نداشته‌اند.

قضیه اما جایی جالب‌تر می‌شود که این افراد با وعده ١۵ روزه مدعی شده که می‌توانند چمن را درست کنند اما چمنی که در دیدار پرسپولیس و النصر شاهد آن بودیم چیزی فراتر از فاجعه بود، به طوری که پیش از آنکه بازیکنان عربستانی به آن انتقاد کنند، پرسپولیسی‌ها به وضعیت چمن ورزشگاه معترض شوند.

این تصمیم نادرست پیروانی باعث نابودی بیشتر چمن آزادی شد اما اولین تیمی که تاوان اشتباه او را پس داد، پرسپولیس بود چرا که مهدی ترابی بدون آنکه خطایی بر او شود، با پیچ خوردن پایش در یک چاله دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد و از این رو تا به اینجای کار اولین ضرر متوجه خود پرسپولیس بوده است.
سرپرست پرسپولیس که فرد کم حاشیه‌ای نیست و قبل از این حوزه دخالت‌های وی تا چنین مرحله‌ای پیش نرفته بود، حالا با محرز شدن دخالت مستقیم او در ایجاد شرایط اسف‌بار چمن ورزشگاه آزادی، شاهد اعتراضات دیگری از سوی تیم‌های رقیب نساجی و سپاهان خواهیم بود.
از آنجا که امروز در خبری اختصاصی از یک خبرگزاری اعلام شد چمن آزادی قارچ زده و ترمیم آن ۶ ماه زمان خواهد برد و نیاز به هزینه‌ای ۵۰ میلیاردی دارد، رسما آزادی هم به جمع ورزشگاه‌هایی پیوست که چمن بی‌کیفیتی دارد و دیگر امیدی به تماشای بازی با کیفیت در این ورزشگاه نیز وجود ندارد.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10990

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها