نگاه رنگی مسئولان به سربازی سرخابی‌ها

یک بام و دو هوای پیش آمده در ماجرای سربازی بازیکنان استقلال و پرسپولیس فقط یک پیام می‌تواند داشته باشد.

به گزارش دبل استار، در روزهایی که حرف و حدیث های زیادی درباره سرباز بودن بسیاری از بازیکنان زده می‌شد میلاد سرلک از این داستان گریخت و قرار است در تیم خاص به بازی خود ادامه دهد.

مشمول بودن میلاد سرلک یکی از مواردی است که با استناد به گفته های قبلی مسئولان نظام وظیفه و مدیران نقل و انتقالات غیر قابل انکار است. با این حال اما امروز خبری شوکه کننده در این مورد اعلام شد و به نظر می‌رسد کسانی که حرف از عدم تفاوت میان تیم ها به میان می آوردند نمی‌توانند علاقه‌شان به یک تیم خاص را تکذیب کنند.

همان کسانی در کوران مسابقات دو فصل پیش مرادمند و یزدانی را ماه‌ها از استقلال جدا کردند و آنها را به خدمت سربازی فرستادند نتوانستد بازیکن قرمز را از این تیم جداشده ببیند.

درست است که همان موقع هم افرادی که در پی ضربه زدن به استقلال بودند اما با نتایجی که تیم گرفت در رسیدن به هدفشان ناکام ماندند و در نهایت تیم مجیدی موفق شد با مشت محکم جواب آنها را بدهد و به آن ها نبازد اما این اتفاق نمی‌تواند باعث بی اهمیت شدن سربازی سرلک شود.

بازیکنی که گفته می شود به لطف آقایان یک ماه دیگر سربازی خود را به تاخیر انداخته است اما مشخص نیست دلیل این تاخیر یک ماه چیست و قانون آن از کجا پیدا شده است!

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10093

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها