وقتی اعتماد کردن تاوان سنگین خواهد داشت؛

دوستی با قرمزها ممنوع

مدیران و هواداران استقلال نباید هیچ موقع با رقیب همیشگی خود متحد شوند چون چیزی جز ضرر نصیب آنها نخواهد شد.

به گزارش دبل استار، یکی از بحث‌هایی که این روزا داغ شده است اتحاد میان آبی ها و قرمزها است این حرفا به هیچ عنوان در میان هواداران استقلال جایی نخواهد داشت و هرگز این اتحاد رخ نخواهد داد.

مدیران، مربیان و هواداران و همه ارکان این باشگاه امتحان خود را پس دادند و نشان دادند که هرگز قابل اعتماد نخواهند بود و دوستی با آنها تاوان بسیار سختی خواهد داشت.

آبی‌ها باید این روزها که این چنین اخباری منتشر می‌شود دقت خود را بالاتر ببرند و به این آگاهی برسند که هدف از انتشار این اخبار چه چیزی خواهد بود و چرا تیم رقیب به این حربه برای ضربه زدن به استقلال رسیده است.

در تیم استقلال هیچ مدیر، سرمربی و هواداری نباید از اتحاد صحبت کند چرا که این اتفاق هیچگاه رخ نخواهد داد و تیم رقیب به هیچ عنوان قابل اعتماد نخواهد بود صحبت از اعتماد به قرمزها پیش از این جواب خود را پس داده است و آبی‌ها از این ترفند تیم رقیب به خوبی آگاه هستند.

از گذشته تا حالا هر وقت مدیران استقلال به سرخ پوشان اعتماد کردند طولی نکشید که آسیب دیدند و نتوانستند آنطور که باید وظایف خود را انجام دهد و پس از آن از چشم هواداران نیز افتادند و هرگز به موفقیت دلخواه خود در استقلال نرسیدند.

امیدواریم که مدیران استقلال هرگز این اشتباه را نکنند و به جماعت سرخ اعتمادی نداشته باشند چرا که این اعتماد هرگز به نفع آنها نخواهد بود و تنها به دور شدن از هواداران و همه آنچه برای استقلال می‌خواستند خواهد شد.

آن چیزی که مشخص است این است که دوستی با قرمزها به هیچ عنوان برای استقلالی‌ها منفعتی ندارد و تنها باعث دور شدن آن ها از تمام آن چه برای تیم می خواستند خواهد شد.

نویسنده خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13280

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها