ادامه روزهای ناخوش شماره ۹

مهدی مهدی پور مقابل ذوب‌آهن عملکردی ناموفق بود و از نگاه هواداران یکی از دلایل توقف استقلال لقب گرفت.

به گزارش دبل استار، مهدی مهدی پور یکی از بازیکنان باتجربه استقلال می باشد که سابقه زیادی هم در لیگ برتر دارد. او از زمان فرهاد مجیدی در کنار رضاوند دو هافبک میانی استقلال بوده و اکنون بعد از سه فصل هم در کنار آرش در خط میانی بازی می کند و باید یک هارمونی خاصی با هم داشته باشند.

مهدی پور جزو هافبک هایی است که نه یک هافبک دفاعی کامل باشد و نه یک هافبک طراح شماره ده که بتواند پاس‌های تو در به مهاجمان بدهد و در این چند سال به جز زمان ساپینتو که استقلال دو وینگر تکنیکی مانند محبی و قایدی داشت، هواداران از هافبک ها دادن یک پاس تو در به مهاجمان که با دروازه بان حریف تک به تک شوند را به یاد ندارند.

در نزد هواداران استقلال شاید نقطه قوت مهدی پور ساتترهای او بر روی ضربات ایستگاهی مانند کرنر و خطاها باشد و سانترهای او در حالی که رونده و پا به توپ باشد، بسیار ضعیف می باشد.

سانترهای رونده مانند زمانی که محمد نوازی برای استقلال سانتر می کرد و اکنون در استقلال چنین بازیکنی نداریم و مهدی پور اکنون مسئول زدن ضربات ایستگاهی می باشد و بنظر اگر بازیکن شش دانگی در زدن ضربات ایستگاهی داشتیم، بهتر می توانستیم از این ضربات باتوجه به تاکتیک تیم استقلال استفاده کرد.

مهدی پور در بازی با ذوب‌آهن چند باری صاحب موقعیت شد که می توانست با یک پاس ساده بازیکنان کناری خود را صاحب توپ کند و بازیکنان کناری با سانترهای خود برای بلانکو و مهرداد آن‌ها را صاحب موقعیت کنند، اما مهدی پور با شوت های بی فکر و بدون برنامه از میانه زمین به سمت دروازه زمین ضربه می زد که هواداران را به یاد شیر تاشکند می انداخت و نکته دیگر اینکه مهدی پور باید بداند که اینجا استقلال است و تیمی نیست که هر بازیکن از هر جای زمین صاحب توپ شد به سوی دروازه شوت بزند و بهتر است با کار گروهی به موفقیت تیم کمک کند.

مهدی پور در بازی با ذوب‌آهن علاوه بر شوت های بدی که زد در گلی که استقلال خورد هم با برخورد توپ به پای او تغییر جهت داد و وارد دروازه خودی شد و بازی بد او با این گل به خودی تکمیل شد.مهدی پور به لطف فرصت سوزی های نیمه اول و نقشش روی گل‌ تساوی حریف در توقف امشب استقلال کاملا تاثیرگذار بود.او علاوه بر بازی بدش در این دیدار در این فصل حاشیه های زیادی هم برای استقلال داشته و با تبلیغ برندی که یک سال پول استقلال را نداد، روبروی هواداران ایستاد و هم در حالی بازیکنان استقلال دو بار قرارداد خود را کسر کردند او هنوز قرارداد خود را کسر نکرده و این نشان از این دارد که مادیات برای او در اولویت قرار دارد و همین دلایل باعث ناراحتی هواداران شده است.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12490

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها