عمرو ورده قصد ندارد در استقلال ایران به کار خود ادامه دهد

رسانه مطرح یونانی اعلام کرد که عمرو وردة قصد ندارد فوتبالش را در استقلال ادامه دهد.

به گزارش دبل استار، آینده عمرو ورده همچنان مبهم است. این بازیکن مصری ابتدا راهی راجا کازابلانکا مراکش شد، ولی قراردادش پس از ۱۲ روز با این تیم فسخ کرد و با دوکسا کاتوکوپیاس قبرس وارد مذاکره شد و در ادامه نیز نتوانست قراردادش را با این تیم امضا کند.

آنگونه که رسانه‌های قبرسی نوشتند، مدارک هویتی این بازیکن دارای اشکالاتی بوده که باعث شده است پلیس فرودگاه او را چند ساعتی بازداشت کند و در نهایت ورده به کشورش، یعنی مصر، دیپورت شد.

حالا نیز رسانه معروف SDNA یونان با انتشار گزارشی نوشته است که عمرو ورده قصد ندارد در استقلال ایران به کار خود ادامه دهد و فهمیدن نام تیم بعدی این مصری به یک پازل سخت و هزارتکه‌ای تبدیل شده است.

وب‌سایت یونانی با انتقاد از شرایط این بازیکن مصری و تشبیه آن به یک سریال و پازل حل نشدنی، در این زمینه نوشته است: از فسخ زودهنگام قرارداد پس از ۱۲ روز حضور در تیم راجا کازابلانکا به دلیل بیماری بدخیم، تا توافق با دوکسا کاتوکوپیاس که به دلیل مشکلات مربوط به پاسپورت فعال نشد تا سناریوهای انتقال به ایران؛ سریال تحسین شده عمرو ورده به خوبی ادامه دارد!

اطلاعاتی که به دست SDNA رسیده حاکی از آن است که پس از بازنگری‌های صورت‌گرفته از سوی عمرو ورده، انتقال بازیکن سابق پائوک و پانه‌تولیکوس به استقلال ایران که خیلی‌ها آن را تمام‌شده می‌دانستند، به دلیل شرایط ویژه ایرانی‌ها و بودجه محدود، در وضعیت مبهمی قرار گرفته است.

بنابراین عمرو ورده شانس خود را برای بازی در یکی از لیگ‌های یونان یا مصر آزمایش می‌کند و به دنبال تیم مناسب برای ادامه کار خود است!

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10484

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها