رونمایی تاکتیک جدید نکونام در بازی با ذوب آهن

در بازی روز گذشته مقابل ذوب‌آهن، استقلالی‌ها بارها از راه دور اقدام به شوت زنی کردند.

به گزارش دبل استار، استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر در شرایطی که با یک گل از ذوب‌آهن پیش بود، اما نتوانست برتری خود را حفظ کند و در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت داد.

یکی از اتفاقاتی که در سبک بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن مشهود بود، علاقه بازیکنان این تیم به شوتزنی از فواصل دور بود؛ بازیکنان استقلال در بازی دیروز برای رسیدن به دروازه حریف جدا از تاکتیک های دیگری که داشتند، از شوت های ناگهانی و از راه دور نیز استفاده کردند.

در هر دو نیمه اول و دوم شاهد آن بودیم که بازیکنان استقلال با دیدن فضای لازم از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی می کردند؛ در نیمه اول نفراتی نظیر مهرداد محمدی، امید حامدی فر، آرش رضاوند و … چند بار با شوت های خود دروازه حریف را تهدید کردند و توپ اکثرا جایی رفت که دروازه‌بان ذوب‌آهن حضور داشت.

نکته قابل توجه به ثمر رسیدن گل استقلال روی همین شوت های از راه دور بود؛ در یک حرکت تمرین شده گوستاوو بلانکو در محوطه جریمه بازیکنان ذوب آهن را عقب نگه داشت و سایر نفراتی که به محوطه رفته بودند نیز همین وظیفه را اجرا کردند تا فضا برای شوتزنی سهرابیان فراهم شود و او با یک ضربه محکم و تماشایی گل اول بازی را بزند.

چنین اتفاقی را بارها در طول مسابقه مشاهده کردیم؛ از آنجایی که تیم ها جلوی استقلال ساختار دفاعی خود را محکم تر از بازی های قبل می چینند، جواد نکونام حالا از تاکتیک جدید تیمش که شوتزنی از راه دور است رونمایی کرد و احتمالا در بازی های بعدی نیز این مسئله تکرار شود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12509

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها