آنچه در شهریور بر استقلال گذشت؛

از گل هزارم تا حضور بلانکو 

اتفاقات عجیبی که استقلال در شهریور ماه را پشت سر گذراند.

به گزارش دبل استار،استقلال شهریور ماه را در حالی آغاز کرد که هواداران منتظر حضور بازیکنان جدید و حل مشکلات مالی در این تیم بودند.

ناگفته نماند همانطور که استقلال در این ماه اتفاقات عجیبی را پشت سر گذراند شاهد اتفاقات خوب نیز بود.

گل هزارم با بازیکن جدید

زمانی که مهرداد محمدی تصمیم گرفت که پیراهن آبی را در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بر تن کند، با اینکه هواداران در فضای مجازی به او بسیار امیدوار بودند اما شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که او زننده یکی از مهم‌ترین گل‌های تاریخ باشگاه استقلال باشد.

استقلال در حالی مقابل ملوان قرار گرفت که می‌توانست این تیم را به اولین تیم تاریخ لیگ برتر تبدیل کند که در این دوره از مسابقات موفق شده است هزار گل را به ثمر برساند. پیش از شروع بازی در فضای مجازی گمانه زنی‌های بسیار زیادی از زننده‌ این گل استقلال انجام شد و در نظرسنجی‌ها بسیاری از هواداران معتقد بودند که در نهایت یکی از بازیکنانی که فصل گذشته نیز در استقلال حضور داشته است، زننده گل هزارم خواهد بود. نهایتا این مهرداد محمدی بود که موفق شد هزارمین گل را برابر ملوان به ثمر برساند و استقلال با خاطره خوش از هزارمین گل در مقابل این تیم به پیروزی نیز دست پیدا کند.

خطای دیده نشده و یک شکست!

استقلال در حالی به مصاف سپاهان رفت که این دیدار یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین دیدارهای رقابت‌های لیگ برتر به شمار می‌آمد چرا که دو تیم مدعی، مقابل یکدیگر قرار می‌گرفتند.

با اینکه سپاهان یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ است اما استقلال هم دست و پا بسته مقابل این تیم ظاهر نشد و چند موقعیت حساس نیز به وجود آورد. این دیدار درحالی با شکست استقلال به پایان رسید که سپاهان گل پیروزی را در شرایط خطا به ثمر رساند. زمانی که گل این تیم وارد دروازه استقلال شد، پیش از این روی بازیکن استقلال خطا شده بود و عدم گرفتن خطا باعث شد استقلال سه امتیاز از دست بدهد!

شکایات ریز و درشت

در شهریور استقلال با شکایات مالی متعددی روبرو شد. شکایات سرمربی و مربی سابق استقلال، بازیکنان سابق استقلال، تراپیست و… درحالی که استقلال هنوز موفق نشده است اسپانسر جدی جور کند، بازیکنان تیم نیز با انتشار یک استوری مشترک، نسبت به عدم پرداختی ها واکنش نشان داده‌اند و همین موضوع نیز یکی از خطراتی است که مدیریت باشگاه را تهدید می کند.

اسپانسر کاسکو که تبلیغات آن را روی پیراهن استقلال دیدیدم، طبق صحبت ها، چهار چک به باشگاه داده است که یکی از چک ها پاس نشده است و یکی دیگر از چک ها هنوز به موعد مقرر نرسیده است و این اوضاع مالی باشگاه را حاد تر می کند.

بلانکو هست اما نیست!

گوستاوو بلانکو، بازیکن آرژانتینی استقلال که تازه به تهران رسیده است اما هنوز در تمرینات گروهی شرکت نکرده است. پیش از این عنوان شده بود این اتفاق با صلاحدید کادرفنی انجام شده و این بازیکن کمی از آمادگی کامل فاصله دارد اما هرچه روزها جلوتر می رود خبری از حضور وی در تمرینات گروهی شنیده نمی شود و اینکه آیا او به دیدار بعدی استقلال خواهد رسید یا خیر هنوز مشخص نیست.

بازی های تعطیل و دیدار تدارکاتی

در شهریور ماه به دلایل مختلف از جمله بازی های ملی، لیگ برتر با تعطیلات مواجه شد که البته این اتفاق برای استقلال که نمایندگانی در تیم ملی بزرگسالان و امید نیز داشته است، بیشتر طول خواهد کشید. از این رو استقلال به دنبال برگزاری دیدارهای تدارکاتی است تا بتواند آمادگی خود را حفظ کند تا در تاریخی که هنوز دقیقا مشخص نیست به مصاف پرسپولیس برود.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10931

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها