وقتی تجربه‌ی بالا روزبه را همه فن حریف می‌کند

هافبک با تجربه استقلال مثل همیشه نمایش مطمئنی در ترکیب تیمش داشت.

به گزارش دبل استار، استقلال در شرایطی دیدار مقابل مس رفسنجان را با پیروزی و صدرنشینی پشت سر گذاشت که جواد نکونام برنامه ویژه‌ای در میانه میدان برای کنترل بازیکنان خلاق مس رفسنجان داشت و هافبک‌های بیشتری مورد استفاده قرار داده بود و در این بین، روزبه چشمی نیز توانست مثل تمام بازی‌ها عملکرد خوبی ارائه کند.

کاپیتان دوم استقلال که مثل همیشه در خط میانی تیمش قرار گرفته بود، بارها در نبردهای تن به تن و جدال‌های هوایی با بازیکنان مس رفسنجان موفق بود و اجازه نداد بازیکنان خلاق و پاسورهای حریف توپ‌گیری داشته باشند و خلق موقعیت کنند و در پست هافبک دفاعی دوباره کم‌نقص و مطمئن ظاهر شود.

روزبه چشمی که تجربه قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را همراه با استقلال دارد و امسال هم به دنبال موفقیت دوباره با آبی پوشان است، انگیزه زیادی داشت تا بتوانند چهارمین پیروزی فصل را به دست بیاورند و موقتا صدرنشین شوند که این اتفاق بدون اینکه گلی دریافت بکنند، رقم خورد و بازهم توانستند در فاز دفاعی موفق باشند.

چشمی در کنار توپ‌گیری و موفقیت در جدال با بازیکنان مس رفسنجان، با نظم دادن به میانه میدان استقلال و کمک به خط دفاعی بارها نقش موثرش را نشان داد تا بتوانند سه امتیاز را در این بازی بیرون از خانه کسب کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11313

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها