ثبت یک رکورد؛ 

النصر با غلبه بر پرسپولیس طلسم شکنی کرد

النصر که برای نخستین بار وارد کشور ایران شده بود طلسم نبرد در آزادی را شکست و رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرد.

به گزارش دبل استار، گذشته تیم فوتبال النصر در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس رفت. این بازی در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس برای گرفتن این میزبانی تلاش های بسیاری انجام داده بودند.

آمار این بازی نشان دهنده ضعف و ترس سرخ‌پوشان در کنترل بازی بود و با ثبت صفر شوت در چارچوب عملکرد خوبی از خود بر جای نگذاشتند. مسابقه‌ای که مسئولان فوتبال در خصوص کسب میزبانی و آوردن سیستم VAR اجاره‌ای از سوی AFC تلاش های بسیاری داشتند. در واقع این تلاش نه برای بهبود وضعیت فوتبال و امکانات آزادی، بلکه ملی نمایی بازی پرسپولیس بود.

پرسپولیس و النصر پنج مرتبه به مصاف یکدیگر رفته بودند که سهم النصری ها ۴ برد و پرسپولیسی‌ها یک برد بود و با پیروزی شب گذشته این آمار به ۵ برد برای یاران رونالدو رسید.

سه دیدار قبلی این تیم عربستانی با استقلال، ذوب آهن و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با پیروزی همراه نبوده و در واقع پس از معرفی سیستم جدید لیگ قهرمانان آسیا که به ایران سفر کرده و پرسپولیس را شکست داد، هیچگاه نتوانست تا سرخ‌پوشان یا دیگر تیم‌های ایرانی را در ورزشگاه آزادی مغلوب خود سازد.

با این تفاسیر می‌توان گفت که النصر به همراه ستارگان خود که برای نخستین بار وارد کشور ایران شده بودند، این طلسم نبرد در آزادی را بشکند و رکورد جدیدی به نام خود ثبت کند.

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10882

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها