استقلال در دیدار با شمس آذر کار سختی داشت

بازیکن سابق استقلال درباره درگیری‌های لفظی نکونام و گل‌محمدی بیان کرد: نگه داشتن احترام خیلی قشنگ است. ما الان از فوتبال لذت نمی‌بریم.

به گزارش دبل استار،اکبر کارگرجم، بازیکن پیشین استقلال درباره تساوی این تیم مقابل شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر اظهار کرد: استقلال در دیدار با شمس آذر کار سختی داشت. قبل از بازی هم گفته بودم که بازیکنان شمس‌آذر خوب می‌دوند و خوب پرس می‌کنند و سرعت حمل توپشان خوب است. استقلال در این بازی عملکرد بدی نداشت و هافبک‌ها هم خوب توپگیری می‌کردند. به هر حال این بازی به پایان رسید و این تیم باید خودش را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر آماده کند.

او درباره عملکرد خط دفاعی این تیم ادامه داد: غیبت مرادمند مشهود بود و به عملکرد دفاعی تیم لطمه زد. دو گلی که استقلال خورد روی اشتباهات خط دفاعی تیم بود و جواد نکونام باید روی سازمان دفاعی تیمش کار کند. البته با توجه به تغییرات در این منطقه از زمین باید به استقلال زمان بدهیم تا به هماهنگی بیشتری برسد.

بازیکن پیشین استقلال درباره درگیری‌های لفظی نکونام و گل‌محمدی بیان کرد: نگه داشتن احترام خیلی قشنگ است. ما الان از فوتبال لذت نمی‌بریم. نمی‌دانم تقصیر چه کسی است ولی در هر صورت همین صحبت‌ها انتقال پیدا می‌کند به بیرون زمین و ایجاد حاشیه می‌کند. امیدوارم هرچه زودتر بزرگان برای پایان دادن به این حواشی ورود کنند زیرا ادامه این مسائل به ضرر فوتبال ایران خواهد بود.

کارگرجم درباره اشتباهات داوری در لیگ برتر توضیح داد: داوری‌ها خیلی اشتباه دارد و در اکثر بازی‌های این هفته لیگ برتر این اشتباهات وجود داشت. کمیته داوران باید فکری برای این مساله کند زیرا در درازمدت باعث ایجاد حاشیه و بحران برای خودش خواهد شد.

«عملکرد بلانکو در این دو بازی رضایت بخش بوده است؟» کارگرجم در پاسخ به این سوال گفت: بلانکو تازه به استقلال پیوسته و هنوز به مرز هماهنگی با سایر بازیکنان نرسیده است. در این دو بازی نشان داد که بازیکن توانمندی است و می‌تواند گره‌ای از مشکلات استقلال حل کند. باید به بلانکو زمان داد تا خودش را نشان دهد.

بازیکن سابق استقلال درباره دیدار مقابل تراکتورسازی در هفته دهم لیگ برتر گفت: تراکتور تیم خطرناکی است که با توجه به اینکه کمی از صدر جدول فاصله دارد قطعاً برای کسب امتیازات به زمین می‌آید. غیبت ریکاردو آلوز هافبک کلیدی تراکتور که توانایی خوبی در موقعیت‌سازی دارد به سود استقلال خواهد بود و می‌تواند از این نبود بازیکن بهترین بهره را ببرد. امیدوارم آبی‌ها ۳ امتیاز این بازی را کسب کنند. در این بازی استقلال میزبان است و این بهترین فرصت برای این تیم با توجه به رقابت حساس تیم رقیب برابر سپاهان است که فاصله خودش را با سایر مدعیان بیشتر کند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12008

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها