حساب استقلال پاک است

استقلال تنها باشگاهی است که قانون سقف بودجه را رعایت کرده است.

به گزارش دبل استار، باشگاه استقلال بدون تردید تنها باشگاهی در میان مدعیان لیگ برتر فوتبال کشورمان می باشد که بدون دور زدن قراردادی، کم یا زیاد کردن قراردادهای سال پیش و یا انداختن به سال بعد قانون سقف بودجه را بدون کم و کاست رعایت کرده است.

بعد از باشگاه سپاهان که با تخلفات بسیار ۴ امتیاز از این باشگاه کسر شد، باشگاه پرسپولیس هم با تخلفات دیگر از جمله دادن مالیات قرارداد گولسیانی با جریمه و کسر یک امتیاز مواجه شد و در روزهای بعد از آن بود که صحبت از دو باشگاه تراکتور و گل‌گهر هم به میان آمده بود که تا کنون هیچ خبری مبنی براینکه آیا آنها هم شامل کسر امتیاز می شود، از طرف مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صحبتی به صورت رسمی ارائه نشده است.

چند روزی بود که بعضی از سایت ها و روزنامه‌نگارانی که دشمنی آنها در همه موارد با استقلال علنی شده، هر از گاهی برای خالی کردن دل هواداران استقلال خبرهایی مبنی بر تخلفات باشگاه استقلال به میان می آوردند که خود آنها هم می دانستند که این خبرها به هیچ وجه نمی تواند واقعیت داشته باشد، چون اگر واقعی بود باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو چند هفته صبر نمی کرد تا بازیکنان خود قراردادهای خود را کسر کنند.

براساس اعلام یک منبع موثق در سازمان لیگ سازمان بازرسی کل کشور در بررسی قراردادهای استقلال به موضوع مشکوکی بر نخورده و گزارشی را به سازمان لیگ ارائه نداده است.بنابراین حتی در صورت شکایت باشگاه‌ها کسر امتیاز از استقلال منتفی است.

به هر حال باشگاه استقلال همانگونه که در بازی‌های خود بدون کمک گرفتن از داوری یا جابجا کردن میزبانی مردانه در زمین برای بردن تیم خود تلاش می کنند در بیرون زمین هم با پاکدستی و بدون دور زدن قراردادی بعنوان یک باشگاه مردمی که مهمترین خصیصه آنها پاکی و صداقت می باشد، بدون هیچ تخلفی قرارداد خود را ثبت کرده اند.

بنابراین هواداران استقلال اگر چه از اول فصل نقل‌وانتقالات با ناراحتی و مشکلات زیادی همراه بودند، اما با پاکی و صداقت نشان دادند که ویژگی یک باشگاه چون استقلال، مردمی و پاکدستی این باشگاه در عمل می باشد، همانگونه که در این فصل بر همه اهالی فوتبال ثابت شد.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11708

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها