عملکرد خوب نکو تا هفته چهارم

استقلال با هدایت جواد نکونام آمار خوبی تا به اینجای فصل جاری ثبت کرده است.

به گزارش دبل استار، استقلال دیروز در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف هم نام خوزستانی خود رفت که در پایان این آبی های تهران بودند که با تک گل مهرداد محمدی به برتری رسیدند.

لیگ ۲۲ و هفت امتیاز

در لیگ قبل ساپینتو در چهار بازی ابتدایی هفت امتیاز بدست آورد در اولین دیدار استقلال در دیدار برابر سپاهان با دو گل شکست خود در دیدار دوم برابر ملوان به برتری رسید و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

در هفته سوم و چهارم یک برد و‌ یک تساوی نصیب شاگردان ساپینتو شد در دیدار هفته سوم استقلال با یک گل مس کرمان را شکست داد و در هفته چهارم با نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رسید.

لیگ ۲۱ و نه امتیاز

در لیگ ۲۱ استقلال با فرهاد مجیدی موفق شد بدون شکست قهرمان لیگ شود، آبی ها در چهار هفته اول سه برد و یک تساوی بدست آوردند.

آبی ها در هفته اول با یک گل هوادار را شکست دادند، هفته دوم به برتری دو گله برابر ذوب آهن رسیدند هفته سوم با یک گل تراکتور را شکست دادند و هفته چهارم با فجر سپاسی به تساوی یک گله رسیدند.

حالا در لیگ ۲۳ شاگردان جواد نکونام تا پایان هفته چهارم سه برد و یک باخت بدست آوردند که یک عملکرد خوب برای سرمربی آبی ها است.

شاگردان نکونام در این بازی ها سه کلین شیت انجام داده اند، پنج گل زده اند و تنها یک گل خورده اند، این عملکرد استقلال هواداران استقلال را به ادامه لیگ امیدوار می کند.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10313

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها