مروری بر هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا؛

رئال و بایرن بردند، یونایتد باخت

صعود بایرن و رئال مادرید از مرحله گروهی قطعی شد اما کار شیاطین سرخ به اما و اگر کشید.

به گزارش دبل استار، هفته چهارم از شب دوم لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در گروه‌های اول تا چهارم برگزار شد. در مهمترین بازیها رئال مادرید و بایرن‌مونیخ با چهارمین برد خود به دور بعد صعود کردند و کار منچستریونایتد با باخت برای صعود به اما و اگر کشیده شد.
گروه A
گروه اول که از ابتدا همه به صعود آسان بایرن‌مونیخ و منچستریونایتد باور داشتند، نصف پیش بینی آنها محقق نشد و منچستریونایتد در اروپا هم کارش به اما و اگر کشیده شد. در این هفته بایرن‌مونیخ ۲بر۱ گالاتاسرای را برد و کپنهاگن دانمارک ۴بر۳ منچستریونایتد را در حالی که یک نیمه بخاطر اخراج رشفورد ده نفره شده‌ بود، شکست داد تا تکلیف صعود تیم دوم به هفته های بعد کشیده شود.در هفته پنجم گالاتاسرای میزبان منچستریونایتد و بایرن‌مونیخ از کپنهاگن دانمارک میزبانی خواهد کرد.در جدول بایرن‌مونیخ ۱۲،کپنهاگن و گالاتاسرای ۴ و منچستریونایتد ۳ امتیازی می باشد. با این نتایج ۳ تیم دیگر هنوز به صعود بعنوان تیم دوم امیدوارند.
گروه B
در گروه دوم سویا و آرسنال در حساسترین بازی از هفته چهارم به مصاف هم رفتند که آرسنال ۲بر۰ سویا را برد و آیندهون با یک گل لانس را از پیش رو برداشت. در هفته پنجم سویا و آیندهون و آرسنال و لانس در چهارشنبه ۸ آذر به مصاف هم خواهند رفت. در جدول آرسنال ۹، آیندهوون ۵، لانس ۵ و سویا ۲ امتیازی هستند.
گروه C
در گروه سوم رئال مادرید چهارمین بازی خود را این بار برابر براگا با ۳ گل برنده شد و دو تیم ناپولی ایتالیا و یونیون برلین به تساوی ۱بر۱ رسیدند. در هفته پنجم رئال مادرید و ناپولی به مصاف هم خواهند رفت و براگا از یونیون برلین پذیرایی خواهد کرد. در جدول رئال مادرید ۱۲، ناپولی۷، براگا ۳ و یونیون ۱ امتیاز دارند و رئال مادرید به دور بعدی صعود کرده و ناپولی هم بنظر صعود خواهد کرد.
گروه D
گروه چهارم که کارشناسان ابتدای مسابقات پیش بینی ها بر سختی گروه و رسیدن کار صعود تا روز آخر را انتظار می کشیدند، اینجوری نشد و در هفته چهارم اینتر و سوسیه‌داد صعود کردند. در این گروه اینتر با یک گل سالزبورگ را در خانه برد و سوسیه‌داد ۳بر۱ بنفیکا را برد. در جدول سوسیه‌داد و اینتر هر دو با ۱۰ امتیاز صعود کردند و سالزبورگ ۳ و بنفیکا بدون امتیاز هستند.
این هفته مسابقات تیم های بایرن‌مونیخ و رئال مادرید در کنار دو تیم سوسیه‌داد و اینتر صعود خود را قطعی کردند و کار منچستریونایتد به امر و اگر کشیده شد و همه منتظر دیدارهای هفته پنجم هستند.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12080

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها