درویش لوکا دیا را می خواهد؛

تکلیف توهین لوکادیا به ایران و ایرانی چه شد؟

بعد از رفتن غیرمنتظره لوکادیا از پرسپولیس و توهینش به مردم ایران،مدیرعامل قرمزها از بازگشت وی استقبال کرد.

به گزارش دبل استار، رضا درویش مدیریت باشگاه پرسپولیس بعد از بازی پرسپولیس و نساجی به سوال خبرنگاران درباره اینکه آیا پرسپولیس بدنبال لوکادیا است و آیا با او مذاکره کرده اید گفت: «اگر لوکادیا بخواهد بیاید و شرایط پرسپولیس را بپذیرد، می‌توانیم در خدمتش باشیم.»

با این خبر بنظر باید منتظر حضور لوکادیا در نیم فصل دوم در پرسپولیس باشیم.

اما اکنون یک سوال پیش می آید که چرا لوکادیا یک روز قبل از مهمترین بازی فصل مقابل استقلال ایران را ترک کرد؟ تکلیف مصاحبه های لوکادیا که به همه مردم ایران و کشورمان توهین کرده و ایران را کشوری که صد سال از دنیا عقب هست، خواند؛ چیست؟ و آیا توهین هایی که به هواداران باشگاه پرسپولیس کرد هم برای آنان هیچ اهمیتی ندارد و برای آنان فوتبال آن قدر اهمیت دارد که هر کس هر چه توهین دوست داشت به آنها بکند و بعد برای آن‌ها هیچ چیز مهم نیست؟

آیا مسئولان فدراسیون فوتبال و بخصوص مسئولان حراست و امنیتی که همه چیز را زیر نظر دارد، صحبت های این بازیکن که علیه مسئولان کشور که با مصاحبه های خود با شبکه‌های تلویزیونی خارجی و ضد ایرانی انجام داد و به هموطنان توهین کرد و تهمت های زیادی زد را را فراموش کرده اند؟

آیا مجریان صداوسیما و سایت ها و خبرنگاران که هر چیز کوچکی را بزرگ می کنند و به کسی که زمانی مدیر باشگاه منحله بوده، میکروفن می دهند و در جواب مسئول ارتباطات باشگاه استقلال می‌گوید که وظیفه ما روشنگری است، آیا برای بازیکنی که پول مالیات مردم کشور را تا آخر فصل گرفته و بعد کشور را ترک کرده هم روشنگری می کند یا فقط باید یک طرف روشنگری ها باشگاه استقلال باشد.

منتظر می مانیم که آیا مسئولان حراست وزارت ورزش، کمیته انضباطی و اخلاق، مسئولان امنیتی کشور و مسئولان و مجریان صداوسیما و سایت ها و روزنامه هایی که وظیفه خود را روشنگری می دانند به قضیه لوکادیا می پردازند که به ۸۰ میلیون ایران و ایرانی توهین کرده یا چون این بازیکن قرار است به تیم محبوب آقایان بپیوندد، هیچ ایرادی ندارد، حتی اگر به آب و خاک و سرزمینی که هزاران سال قدمت دارد، توهین کند و پولش هم بگیرد و بعد هم سرش را بالا بگیرد و باافتخار برگردد و انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته است.

این یک آزمون بسیار بزرگ برای جامعه فوتبالی و مسئولان حراست وزارت ورزش و کمیته انضباطی و اخلاق می باشد که بی طرفی خود را ثابت کنند و با باشگاهی که قصد خرید او را دارد و بازیکنی که بدترین توهین ها به مردم بزرگ ایران انجام داده به سختی برخورد کنند.

نویسنده خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13268

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها