شکایت‌هایی که در راه است/ استقلال مراقب باشد

با توجه صحبت‌های دوشنبه شب علی خطیر، علاوه باشگاه‌ها، شکایات دیگری را استقلال در نزدیکی خود می‌بیند.

به گزارش دبل استار، ماجرای سقف قرارداد و رعایت نکردن این قانون جدید در نقل‌ و انتقالات، تا جایی ادامه‌دار شد که سه تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتور از باشگاه سپاهان به دلیل عدم رعایت این سقف شکایت کردند. البته سپاهان به این موضوع واکنش نشان داد و مدعی شد که هیچ قراردادی را بالاتر از سقف قرارداد ثبت نکرده و در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که از استقلال شکایت کرده است.

علاوه بر شکایاتی از جانب باشگاه‌ها که استقلال پیش از این با آنها دست و پنجه نرم می‌کرده، جدیدترین شکایت رسیده به باشگاه شکایت ریکاردو ساپینتو و دستیار وی یعنی روی ماتا می‌باشد.
باشگاه استقلال در این پرونده نیز محکوم به پرداخت پول به سرمربی و مربی سابق خود بود و به نظر می‌رسد که این آخرین پرونده شکایت دوران مدیریت علی خطیر نباشد.
علاوه بر بازیکنان خارجی، بازیکنان داخلی نیز با ارسال نوتیس به استقلال خواهان رسیدگی به حقوق واریزی خود شدند.
تا به این لحظه آرمان رمضانی یکی از بازیکنانی است که طبق گفته خبرگزاری‌های داخلی با ارسال نوتیسی به باشگاه خواهان تعیین تکلیف در مورد میزان دریافتی خود شده است.
به نظر می‌رسد که علاوه بر آرمان رمضانی و بازیکنان خارجی که از استقلال رفتند و هنوز موفق نشدند که طلب خود را دریافت کنند باید منتظر شکایت بازیکنان فعلی استقلال نیز باشیم.
همانطور که مدیرعامل استقلال در مصاحبه تلویزیونی خود در دوشنبه شب اعلام کرد میزان دریافتی بازیکنان، به مقداری بوده است که بازیکنان هنوز طلب سال گذشته خود را به طور کامل دریافت نکردند و علاوه بر آن نیز قطعاً پاداش‌هایی وجود دارد که هنوز باشگاه به حساب بازیکنان واریز نکرده است. اگر همه این مسائل را مثل یک پازل کنار هم بگذاریم به این نتیجه می‌رسیم که علی خطیر و تیم مدیریتی استقلال باید منتظر شکایات جدیدی بابت عدم دریافت حقوق نیز باشند.

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10573

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها