باشگاه استقلال به جذب یک بازیکن خارجی اکتفا نمی کند

باشگاه استقلال در تلاش برای جذب دومین بازیکن خارجی است.

به گزارش دبل استار، باشگاه استقلال که طبق خواسته جواد نکونام در تلاش بود تیم را با جذب بازیکن خارجی تقویت کند، در آخرین روز نقل و انتقالات فوتبال کشورمان موفق شد با گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی به توافق و عقد قرارداد برسد. با اینحال به دلیل شکایت باشگاه شاهین بوشهر بابت حق رشد قائدی و محبی، اکنون پنجره استقلال بسته است و این باشگاه نمی‌تواند قرارداد بازیکن خارجی خودش را به ثبت برساند.

البته پرداخت حق رشد ایندو بازیکن در حدود ۳۰۰ میلیون تومان برای استقلال هزینه دارد و به همین خاطر با توجه به اینکه بلانکو به عنوان بازیکن آزاد جذب شده، آبی‌ها تا شروع مجدد بازی‌ها لیگ برتر دغدغه‌ای برای باز شدن پنجره ندارند. هرچند که استقلال معتقد است با توجه به توقف فعالیت باشگاه شاهین بوشهر که مدتی نیز با نام شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر حضور داشت، نباید پولی را به باشگاه فعلی با نام شاهین بوشهر ۱۳۲۹ پرداخت کند و این مبلغ باید به حساب فدراسیون فوتبال واریز شود.

به هر ترتیب، مدیریت استقلال در تلاش است تا طبق نظر نکونام دو بازیکن خارجی را به تیم اضافه کند. سرمربی آبی‌ها پیش از این اعلام کرده بود که از ۳ خارجی معرفی شده، ۲ بازیکن را می‌خواهد و به جذب یک بازیکن خارجی اکتفا نمی‌کند.

روبرتو تورس (اسپانیایی) و عمرو ورده (مصری) دو گزینه‌ای هستند که باشگاه استقلال برای جذب یکی از آن‌ها نیز تلاش کرد اما هنوز مشخص نیست دومین بازیکن خارجی این تیم چه کسی خواهد بود.

تورس که چندی پیش با استقلال به بن بست رسید، مذاکرات مثبتی را با باشگاه گل گهر پشت سرگذاشت و گفته می‌شود دو طرف تنها یک امضا تا عقد قرارداد نهایی فاصله دارند. ورده که پس از فسخ قرارداد با رجا بیضاوی مراکش و همچنین دوکاسا قبرس با استقلال ایران به توافق رسید، قرار بود به کشورمان سفر کند اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

به همین خاطر به نظر می‌رسد تورس بار دیگر مورد توجه استقلال گرفته و به سبد خرید این باشگاه برگشته است. در این صورت باید دید که آیا این انتقال نیازمند توافق و هماهنگی با باشگاه گل گهر است یا اتفاق دیگری خواهد افتاد.

علاوه بر این گفته می‌شود ممکن است باشگاه استقلال در صورتیکه موفق به جذب عمرو یا تورس نشود، بنا به درخواست سرمربی به سراغ گزینه‌ای جدید برود

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10440

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها