بوسه بزرگ خانواده سیلوا خطاب به هواداران استقلال

انتشار برخی شایعات درباره رافائل سیلوا مدافع برزیلی سابق استقلال سبب شد تا همسر او در یک پیام به زبان فارسی واکنش نشان بدهد.

به گزارش دبل استار، رافائل سیلوا مدافع برزیلی سابق استقلال در ابتدای فصل جاری ضمن فسخ یک طرفه قراردادش به واسطه مطالباتی که داشت، از این باشگاه به فیفا شکایت کرد و خواهان دریافت حدود ۴۰۰ هزار دلار شد.

درباره سیلوا طی یکی دو روز گذشته شایعه ای در فضای مجازی به راه افتاد؛ اینکه گفته می شد سیلوا قصد دارد در فصل جاری فوتبال به عضویت هیچ تیمی در نیاید تا مبلغ ۵۰۰ هزار دلار بیشتر بابت قراردادش در فصل جدید را هم بتواند با شکایت به فیفا از استقلال دریافت کند.

انتشار چنین شایعه ای واکنش همسر این بازیکن برزیلی را در پی داشته است. همسر سیلوا با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود با زبان فارسی خطاب به هواداران استقلال نوشته است: «استقلالی های عزیز لطفا گوش ندهید و آنچه را که می بینید و می خوانید جدی نگیرید. شما خاص هستید و در قلب ما زندگی می کنید. بوسه بزرگ خانواده سیلوا.»

این در حالی است که مدیران باشگاه استقلال در حال تهیه مستندات برای دفاع از باشگاه در پرونده شکایت سیلوا هستند و باید دید در نهایت این پرونده فیفایی چه سرانجامی برای آبی پوشان در پی خواهد داشت.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10444

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها