واکنش مربی استقلال به صحبت‌های یحیی گل‌محمدی

مربی استقلال به اظهارات یحیی گل‌محمدی واکنش نشان داد.

به گزارش دبل استار، در کنفرانس خبری پیش از بازی شمس آذر قزوین و استقلال، در غیاب جواد نکونام، حمیدرضا رجبی، دستیار او به سالن کنفرانس آمد. او در ابتدا گفت: ایشان عذرخواهی کردند چون محل کنفرانس تغییر پیدا کرد و با جلسه فنی تداخل داشت و نتوانست بیاید. در مورد بحث محرومیت‌شان هم پیگیری شد و مشکلی ندارند.

برای ما تیم حریف فرقی ندارد

ما باید به سیر صعودی‌مان ادامه دهیم و روز به روز پیشرفت کنیم. در مورد شمس آذر که نتایج بیرون از خانه و داخل خانه‌اش متفاوت است، به دلیل سال اول حضورشان در لیگ برتر است. برای ما فرقی نمی‌کند، ما استقلال هستیم و برای پیروزی تلاش می‌کنیم.

قرارداد مهری و هاشمی نسب

آقای مهری روز آخری که قرار بود به تیم اضافه شوند، چون سقف بودجه ما محدود بود، ایشان لطف کردند و قراردادشان را کم کردند و ما منتظریم یکسری بازیکنان‌مان قراردادهای‌شان را کسر کنند تا هم قرارداد مهری و هم هاشمی‌نسب را ثبت کنیم.

تغییر داور بازی

استقلال امسال از شرایط داوری راضی نیست و ما دوست داریم داوران عدالت را در زمین اجرا کنند. همه داوران محترم هستند و ما امیدواریم آقای همرنگ هم فردا بهترین قضاوت‌شان را انجام بدهند.

مصاحبه گل‌محمدی در جواب عبارت “اشک تمساح” از جواد نکونام

این صحبت‌ها برای ما اهمیتی ندارد و فکر ما این است که بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و تمام ارکان باشگاه متمرکز روی کار خودمان باشیم و این صحبت‌ها اهمیتی برای ما ندارد و در یک فرصتی اگر آقای نکونام صلاح دانستند، جواب ایشان را می‌دهند.

حضور علیرضا رضایی در تیم رقیب

علیرضا رضایی گلر توانمندی است و دوست داشتیم در مجموعه استقلال باشد اما محدودیت‌ها باعث شد که او کنار ما نباشد و امیدوارم اگر هم فردا بازی می‌کند بهترین عملکرد را داشته باشد. چرا که او جزو مجموعه استقلال بوده و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

علت نیامدن نکونام به کنفرانس خبری

علت اینکه آقای نکونام به کنفرانس نیامد من فکر می‌کنم یک سری قوانین را باید اصلاح کنیم. اینکه مربی حتما باید یک مکان خاص بیاید تا کنفرانس را برگزار کند با توجه به شرایط ما درست نیست. در اروپا همه تیم‌ها یک زمین اختصاصی دارند و مربی وقتی می‌خواهد سر تمرین برود، نیم ساعت زودتر می‌آید و همه شرایط فراهم است و در کنفرانس حاضر می‌شود. این مسیرهای طولانی که هست باعث می‌شود مربیان خیلی زمان نداشته باشند و این جابه جایی مربی را اذیت می‌کند.

منظور نکونام شخص خاصی نبود

در فوتبال حرفه‌ای همیشه مربیان یک سری مسائل را مطرح می‌کنند اما این دلیل بر جنگ و … نیست. ما دوست داشتیم امسال به استقلال توجه بیشتری شود و فکر می‌کنم نکونام به این خاطر که استقلال مظلوم واقع شده این صحبت‌ها را مطرح کرد و منظور ایشان نفر خاصی نیست. این بحث مظلومیت استقلال و هوادارانش است، چون تیم دولتی است، می‌خواهیم مثل بقیه تیم‌ها مورد توجه باشد و با این همه هوادار حیف است که تیم ما مظلوم واقع شود.

نکونام از حق استقلال می‌گوید و جنگی نیست

اصلا بحث جنگ نیست. آقای نکونام درباره حق استقلال صحبت می‌کنند. دیگران اگر برداشت درستی نمی‌کنند، به این موضوع ارتباطی ندارد. ما، باشگاه و هواداران توقعمان این است که استقلال مورد حمایت قرار بگیرد. اگر بودجه دولتی هست و دولت از دو تیم حمایت می‌کند، به یک شکل با این دو تیم برخورد کند و فکر می‌کنم منظور آقای نکونام این بود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11949

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها