همدانی: استقلال را اشتباهات داوری از بین برده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از داوری دیدار با سپاهان تصریح کرد: اشتباهات داوری علیه استقلال از حالت معمولی خارج شده است.

به گزارش دبل استار، ستار همدانی درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال با توجه به مشکلاتی که از پیش‌فصل داشت و با تغییر مدیریت روبه‌رو شد، زمان زیادی را برای جذب بازیکنان از دست داد. استقلال به داستان‌های غیرقابل پیش‌بینی شده ورود پیدا کرد و اختلاف‌هایی بین کادر فنی و مدیریت به‌وجود آمد که در نهایت تیم را وارد حاشیه کرد. استقلال نه تنها تقویت نشد، بلکه چند ستاره اصلی این تیم مثل محمد محبی و مهدی قایدی جدا شدند.

وی در ادامه افزود: استقلال در بازی اول برابر صنعت نفت آبادان نمایشی عالی داشت و نتیجه خارج از خانه خوبی کسب کرد. در هفته دوم هم ملوانی را برد که امسال تیم بسیار خوبی دارد و در هفته‌های آینده مشاهده می‌کنید چقدر تیم خوبی است. در دیدار با سپاهان از استقلال چیزی دیدیم که راحت می‌توان درباره آن اظهارنظر کرد. نخست ساختار دفاعی تیمی بود که در نیمه اول به خوبی اجرا شد. در نیمه دوم هم با توجه به گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، بازیکنان رها شدند و نمایش خوبی داشتند. استقلال در ساختار دفاعی و حمله نشان داد که به لحاظ تاکتیکی روی آن کار شده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از داوری دیدار با سپاهان تصریح کرد: اشتباهات داوری علیه استقلال از حالت معمولی خارج شده است. در سایر بازی‌ها می‌بینیم که چه اتفاقی می‌افتد و داوران چقدر اشتباه دارند. متأسفانه دود اشتباهات بیشتر به چشم استقلال می‌رود. کمیته داوران باید فکری اساسی برای داوری‌ها کند، چون استقلال را اشتباهات داوری از بین برده است.

همدانی در واکنش به انتقادها از عملکرد مدیران استقلال خاطر نشان کرد: سریال انتخاب‌ اشتباه مدیران در استقلال همچنان ادامه دارد. روی صحبتم با علی خطیر و مدیرانی قبلی نیست، به طور کلی اشتباهات مدیریتی به استقلال آسیب زده است. در ۱۰ سال گذشته چه چیزی باعث شده که استقلال این همه حاشیه داشته باشد و از اهدافش دور شود؟ آقایان مسئول مرتکب اشتباهات زیادی شده‌اند. خطیر زمان کمی برای جذب بازیکن داشت و در کنار آن دچار حواشی شد، ولی می‌توانست تصمیم‌های درستی بگیرد و بازیکنان مدنظر کادر فنی را جذب کند. شاید یکسری‌ها بگویند مدیریت که می‌دانست مشکلات وجود دارد، چرا آمده است؟ این حرف درست است و اگر آقایان روی کار مدیریتی‌شان تمرکز می‌کردند موفق‌تر بودند، ولی دچار اختلاف‌هایی با کادر فنی شدند که آنها را از هدف اصلی‌شان دور کرد. استقلال در تمام خطوط نیاز به بازیکنان طراز اول دارد، چرا که همیشه مدعی قهرمانی است. خطیر باید گروهی را دور خود جمع می‌کرد که به او کمک کنند. در مجموع باید بگویم جنس مدیران استقلال جور نیست

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10202

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها