حریف تیم ملی قبل از جام ملت‌ها مشخص شد

تیم ملی فوتبال ایران روز 12 یا 13 آذر ماه با یک تیم آفریقایی در کشور امارات بازی دوستانه برگزار خواهد کرد.

به گزارش دبل استار، از چندی قبل مشخص شده بود که تیم ملی ایران قبل از جام ملت‌های آسیا در تاریخ ۱۹ آذرماه در کشور قطر یک بازی دوستانه را پشت درهای بسته برگزار خواهد کرد تا با آمادگی بیشتری وراد مسابقات آسیایی شود.

بعد از قطعی شدن بازی با اندونزی با درخواست امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی مسئولان فدراسیون فوتبال برای هماهنگی یک بازی دوستانه دیگر قبل از جام ملت‌ها اقدام کردند. در این رابطه مذاکراتی با برخی کشورهای مختلف صورت گرفت و حالا ظاهرا با یک فدراسیون آفریقایی برای انجام دیدار دوستانه توافقاتی صورت گرفته است.

بر این اساس مسئولان فدراسیون فوتبال با مقامات یک کشور آفریقایی به توافق رسیده‌اند و قرار است طی روزهای آینده قرارداد نهایی امضا شود. دو کشور برای برگزاری بازی دوستانه در تاریخ ۱۲ یا ۱۳ آذر ماه توافق کردند.

نکته قابل توجه درباره محل برگزاری بازی است؛ با اینکه نبی نایب رییس فدراسیون پیش از این گفته بود بازی دوستانه تیم ملی در روز ۱۲ یا ۱۳ آذرماه در تهران انجام می‌شود اما به احتمال فراوان مسابقه دوستانه ایران با تیم آفریقایی در کشور امارات و شهر دوبی خواهد بود.

گفتنی است؛ فدراسیون فوتبال به زودی در این خصوص اطلاع‌رسانی دقیق‌تری انجام خواهد داد تا نام حریف دوستانه و زمان دقیق و محل برگزاری‌ این بازی مشخص شود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12647

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها