بهترین از نظر فنی و اخلاقی؛

منتظری نمونه یک جنتلمن به تمام معنا

پژمان منتظری ستاره ای است که با ظهور در قلب دفاع استقلال تا مدت‌ها به سیم خاردار آبی‌ها تبدیل شده بود.

به گزارش دبل استار، استقلال در تاریخ گهربار خود بازیکنان بزرگی داشته که چه از نظر فنی و اخلاقی، نمونه کاملی از یک فوتبالیست کامل می باشند. در فوتبال ایران مدافعان کم تعدادی وجود داشته که هم در دفاع با بازیسازی و پا به توپ شدن هم با هوش خود به راحتی هر مهاجمی را مهار می کند. وقتی ناصر حجازی برای دومین و آخرین بار به استقلال پیوست، ترکیب استقلال را به کلی متحول کرد که در ترکیبی مرحوم حجازی اکثر بازیکنان جوان بودند که اکثر آنها ستاره شدند و سالها در استقلال درخشیدند که یکی از آنها پژمان منتظری بود. پژمان از جمله بازیکنانی بود که در زمان سقوط تیم فوتبال فولاد خوزستان به لیگ آزادگان به تیم استقلال تهران پیوست. منتظری در دوران حضور خود در این تیم از ستون‌های خط دفاعی استقلال به‌شمار می‌رفت و توانست افتخارات زیادی را با این تیم کسب کند.
منتظری در دو دوران در استقلال بازی کرد که در دوره اول ۷ سال برای استقلال بازی کرد که در آن دوران استقلال یکی از بهترین تیم های خود را داشت و بعد از ۷ سال از استقلال جدا شد و به قطر رفت.پژمان بعد از ۳ سال مجددا به استقلال بازگشت و بعد از دو سال با یک مصاحبه که حاوی نکات بسیاری بود و از شخصی که جواد نکونام و پدرش در روزهای اول حضورش در آن اشاره کردند، به تندی سخن گفت و او گفت تا این فرد باشد، استقلال مشکلاتش حل نخواهد شد.پژمان منتظری جزو ۵ بازیکنی است که از مرز ۳۰۰ بازی با پیراهن باشگاه استقلال تهران عبور کرده‌اند. منتظری با انجام ۳۱۸ بازی با پیراهن استقلال بعد از محمود فکری بیشترین بازی را برای استقلال انجام داده است. منتظری در این ۳۱۸ بازی فقط نوزده بار به عنوان کاپیتان بازی را برای استقلال شروع کرد.
پژمان در دو دوره جام جهانی و یک جام ملت‌های آسیا هم حضور داشت و در جام جهانی برزیل در ۳ بازی بازیکن فیکس کارلوس کی‌روش بود.منتظری ۵۱ بازی ملی انجام داد و دو گل زده در کارنامه خود در عرصه ملی دارد و همیشه یکی از بازیکنان مورد اعتماد کارلوس کیروش در تیم ملی بود. او در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ به صورت رسمی از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.منتظری که علاوه بر دفاع، قابلیت بازی در پست هافبک دفاعی را هم داشت، ۳ قهرمانی در لیگ، ۳ قهرمانی در جام‌حذفی در کارنامه خود دارد. منتظری سرانجام در تاریخ ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ از فوتبال خداحافظی کرد و قرار بر این بوده که در الخریطات قطر بعنوان کمک مربی کار خود را ادامه دهد.
فوتبال ایران و باشگاه استقلال همواره قدردان پژمان خواهد بود و هواداران استقلال هیچ وقت پژمان منتظری که یک الگو از نظر فنی و اخلاقی برای نسل جوان خواهد بود را فراموش نخواهند کرد.۱۵ شهریور ماه تولد پژمان منتظری را گرامی می داریم و در چهل سالگی برای او آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی را داریم.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10539

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها