خدمات ویژه تیم ملی به پرسپولیسی‌ها در آستانه دربی

ظاهراً وحید امیری بازیکن پرسپولیس هر وقت در تیمش مصدوم می‌شود به پزشک تیم ملی مراجعه می‌کند!

به گزارش دبل استار، این روزها وحید امیری بازیکن تیم قرمز پایتخت که مدتی است با مصدومیت مواجه شده است در کمپ تیم ملی زیر نظر پزشک تیم ملی تمرینات خود را مخفیانه دنبال می‌کند تا شاید بتواند به دیدار برابر استقلال برسد.

اینکه چه اتفاقی می‌افتد که یک بازیکن تیم مخصوص همیشه در کمپ تیم ملی زیر نظر پزشک تیم‌های ملی تمرینات خود را دنبال می‌کند و به وضعیت درمانی خود می‌رسد هنوز مشخص نیست اما این اولین باری نیست که این اتفاق رخ می‌دهد و وحید امیری بارها این کار را انجام داده است.

وحید امیری زمانی که قرار بود به خدمت سربازی اعزام شود با بهانه این که دیسک کمر دارد زیر نظر پزشک تیم ملی رفت و مصدومیت خود را با پزشک تیم‌های ملی برطرف کرد و راهی خدمت مقدس سربازی نشد.

او بار دیگر در تیم باشگاهی خود با مصدومیت سخت مواجه شد و مجبور شد همسترینگ خود را زیر نظر پزشک تیم ملی برطرف کند و این بار نیز او در کمپ تیم ملی تمرینات خود را ادامه داد مشخص نیست امیری از چه راهی این‌همه در کمپ تیم ملی است و زیر نظر پزشک تیم ملی روند درمانی خود را دنبال می کند.

تیم ملی بدون شک برای امیری به یک پاتوق همیشگی تبدیل شده است و او دیگر هیچ مشکل خود را زیر نظر تیم پزشکی باشگاه پرسپولیس برطرف نمی‌کند و بی تعلل به پزشک تیم ملی مراجعه می کند.

در آخرین اقدام بازیکن پرسپولیس او برای این که بتواند خود را به دیدار برابر استقلال برساند تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی دنبال میکند و همزمان روند درمانی خود را زیر نظر دکتر شهاب پزشک تیم دنبال می کند.

این خود یک معضل بزرگ است و نباید تیم رسانه ای استقلال به سادگی از آن عبور کند کدام بازیکن تاکنون بدون این که در تیم ملی مصدوم شده باشد خود را با پزشک تیم ملی درمان کرده است.

تیم رقیب برای این که بتواند خود را برای بازی با استقلال آماده کند از هیچ کاری فروگذار نیست اما این معلوم است که آن ها هیچگاه حریف شاگردان نکونام نخواهند شد.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12612

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها