مراغه‌چیان؛

استقلال اگر بخواهد به همین شکل بازی کند خیلی خوب است

پیشکسوت استقلال معتقد است که با وجود این که این تیم نمایش بسیار خوبی مقابل هوادار داشت اما اگر تماشاگران در این بازی حضور نداشتند، بازیکنان نمی‌توانستند تا این حد خوب عمل کنند.

به گزارش دبل استار، سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت استقلال درباره پیروزی ارزشمند آبی‌پوشان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال مقابل هوادار اظهار کرد: بعد از مدتها یک بازی خوب دیدیم. دلیلش هم حضور تماشاگران بود چرا که بازیکنان را به وجد آوردند. استقلال و هوادار در این دیدار نمایش بسیار خوبی داشتند تا شاهد بازی خوبی باشیم.

او افزود: خط دفاع استقلال در دو مورد متزلزل بود و باعث شد که دروازه باز شود. وقتی تیم سه دفاعه بازی می‌کند، هافبک‌ها باید بیشتر کمک کند که در نیمه دوم این ایراد برطرف شد. به طور کلی استقلال به جز دو صحنه‌ای که گل خورد، بسیار خوب بازی کرد.

پیشکسوت استقلال با تمجید از عملکرد تیم هوادار بیان کرد: به محمود فکری تبریک می‌گویم که تیم خوبی ساخته و بدون این که دفاعی بازی کند، به مصاف استقلال رفت. با این حال استقلال از دقیقه ۶۰ بازی را بست و با توپ‌گیری‌هایی که انجام داد، مداوم حمله می‌کرد.

مراغه‌چیان در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا اشتباهاتی که از سوی خط دفاع استقلال رخ داد به خاطر وقفه‌های زیادی لیگ برتر و خارج شدن بازیکنان از شرایط بازی نیست، تصریح کرد: این اتفاق خیلی تاثیر دارد. استقلال هفته پنجم و ششم بازی نکرده بود و الان هفته ششم را بازی کرد. هنوز داربی هفته پنجم هم برگزار نشده است. من تعجب می‌کنم که برنامه‌ریزی لیگ به این شکل است. با این حال حضور تماشاگران به استقلال کمک کرد. بازیکنان بدون حضور تماشاگر نمی‌تواند بهترین عملکردشان را داشته باشند.

او با اشاره به نتایج درخشان نکونام در ۶ بازی نخستش روی نیمکت استقلال گفت: نکونام بسیار خوب نتیجه گرفته است. تعویض‌هایی که در بازی امروز انجام داد، روند بازی را تغییر داد. با آمدن جلالی و مهدی‌پور تیم راه افتاد. تعویض‌هایی که انجام شد بسیار خوب و به موقع بود. همچنین باید از مهرداد محمدی هم تمجید کرد. تنها راه گل زدن در این بازی، شوت از راه دور بود که محمدی نشان داد که هر دو پای او قدرت بالایی در شوت‌زنی دارد.

بازیکن سال‌های دور استقلال افزود: استقلال اگر بخواهد به همین شکل بازی کند، خیلی خوب است و می‌تواند حتی به قهرمانی فکر کند. تا الان نکونام خوب کار کرده و تیم را هماهنگ کرده است. بعد از مدت‌ها بازی خوبی دیدیم. حملات استقلال در نیمه اول بیشتر از سمت راست بود و در نیمه دوم بیشتر به چپ منتقل شد اما با آمدن حردانی از دو طرف حملات انجام شد. هوادار در نیمه دوم به فکر ضد حملات بود با این حال استقلال توانست بازی را به خوبی کنترل کند.

منبع خبر : به نقل از ایسنا

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11659

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها