شاه ماهی باز هم در نزدیکی استقلال؟

استقلال برای دی ماه همچنان دنبال جذب یک بازیکن سرشناس و ملی‌پوش است.

به گزارش دبل استار، جواد نکونام پس از اینکه به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد، روی چند بازیکن به صورت ویژه دست گذاشت که سعید عزت اللهی هم یکی از آنها بود. هافبک ملی پوشی که سابقه حضور در جام جهانی را دارد و از همان روزهای نخست که کارلوس کیروش او را به تیم ملی دعوت می‌کرد، رابطه خیلی خوبی با سرمربی کنونی استقلال داشت. نکونام خیلی تلاش کرد تا عزت اللهی در تابستان استقلالی شود ولی با وجود پیگیری‌های فراوان، چون این بازیکن با باشگاهش قرارداد داشت، نتوانست زمینه برای حضورش در جمع آبی‌پوشان را فراهم کند. با این وجود سرمربی استقلال ناامید نشد و همچنان قضیه را پیگیری کرد چون می‌دانست که مدت زیادی تا پایان قرارداد سعید با تیم دانمارکی اش باقی نمانده و حالا در همین رابطه اخبار جدیدی به گوش استقلالی‌ها رسیده است که مایه امیدواری آنها می‌شود.

پایان قرارداد در دی ماه

اینطور که پیگیری‌های افراد نزدیک به استقلال نشان می‌دهد، قرارداد سعید عزت اللهی با باشگاه وایله در دانمارک اواسط دی ماه امسال و همزمان با آغاز سال جدید میلادی بهپایان می‌رسد و او بازیکن آزاد خواهد بود به این ترتیب استقلال در صورتی که بخواهد این ملی پوش را جذب کند دیگر معضل پرداخته مبلغ رضایتنامه ندارد و صرفاً با خود عزت اللهی طرف حساب است. اتفاقی که موجب می‌شود هزینه به مراتب کمتری برای جذب این بازیکن روی دست استقلال بماند. اینطور که از اطراف تیم خبر می‌رسد، سعید عزت اللهی همچنان در فهرست بازیکنان مد نظر کادر فنی استقلال قرار دارد و اگر تا زمان پایان قراردادش با تیم جدیدی توافق نکرده و با خود دانمارکی‌ها هم تمدید نکند، استقلال قضیه را کاملاً جدی دنبال خواهد کرد. البته بعید به نظر می‌رسد سعید فرصت جام ملت‌ها را از دست بدهد و تا قبل از پایان این مسابقات تیم جدیدی برای خودش انتخاب کند.

رقیبی به نام پرسپولیس

تابستان امسال هنگامی که استقلالی‌ها به صورت جدی دنبال جذب سعید عزت اللهی بودند، با یک رقیب سرسخت هم مواجه شدند. پرسپولیس و یحیی گل محمدی نیز به طور ویژه پرونده عزت اللهی را دنبال می‌کردند و می‌خواستند پیراهن قرمز بر تن این ملی‌پوش بکنند. اتفاقی که در نهایت رخ نداد اما نکته اینجاست که اگر سعید عزت اللهی زمستان امسال بازیکن آزاد اعلام شود، هیچ بعید نیست دوباره پرسپولیس سراغ بازیکن مورد علاقه استقلال و جواد نکونام را بگیرد هرچند هنوز مذاکرات رسمی میان این بازیکن و هیچ کدام از دو تیم استقلال و پرسپولیس برای نیم فصل دوم انجام نشده و همه در انتظار روزهای پایانی قرارداد سعید با دانمارکی‌ها هستند. این نکته را هم باید مد نظر قرار بدهیم که استقلال و پرسپولیس برای جذب سعید عزت اللهی در نیم فصل قضیه سقف بودجه را هم باید به طور ویژه دنبال کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11727

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها