اشتباه عجیب روزنامه قطری در تشخیص استقلال!

روزنامه الرایه در مورد تیم استقلال تاجیکستان اشتباهی عجیب را مرتکب شده و تصاویر بازی الدحیل با استقلال تهران را استفاده کرده است.

به گزارش دبل استار، تیم الدحیل امروز در حالی به مصاف استقلال تاجیکستان خواهد رفت که با یک امتیاز در قعر جدول رده‌بندی گروه خود قرار دارد. با این حال شاگردان کریستوفر گالتیه، آن‌طور که روزنامه الرایه نوشته برای «دفاع از حیثیت» پای به زمین خواهند گذاشت و این ماموریت را دارند که «شخصیت تیم را بازسازی» کنند.

با این حال روزنامه الرایه در معرفی تیم استقلال تاجیکستان یک اشتباه جالب را مرتکب شده و نوشته منوچهر جلیلوف ۳۱ ساله، مهم‌ترین بازیکن خط حمله استقلال است و در این بازی هم به میدان خواهد رفت. این در حالی است که جلیلوف به دلیل مشکل بیماری خود مدت‌هاست در بیمارستانی در مسکو بستری شده است.

روزنامه الرایه همچنین با اشاره به عملکرد این تیم گفت: تقصیر را نمی‌توان به گردن کریستوفر گالتیه سرمربی فرانسوی انداخت که سومین بازی قاره‌ای خود را با الدحیل انجام می‌دهد اما حذف از این مرحله را نمی‌توان برعهده و مسئولیت او گذاشت.

این روزنامه قطری ادامه داد: اما گالتیه تلاش خواهد کرد تا الدحیل را امروز و در آخرین دور به بهترین نتایج و سطوح برساند تا شخصیت این تیم را در این مسابقات بهبود بخشد؛ مسابقاتی که آخرین دوره‌اش با فرمت فعلی خواهد بود.

با این حال نکته جالب این است که روزنامه الرایه برای استقلال تاجیکستان از تصاویر تیم استقلال تهران استفاده کرده که این موضوع هم در نوع خود عجیب است.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12526

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها