برد مقتدرانه سه بر صفر تیم امید ایران مقابل مغولستان

تیم فوتبال امید کشورمان با برتری برابر مغولستان و کسب دو برد و یک مساوی به عنوان تیم اول گروه E راهی مرحله حذفی بازی‌های آسیایی هانگژو شد.

به گزارش دبل استار،تیم فوتبال امید کشورمان در سومین دیدار در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف تیم مغولستان رفت و سه بر صفر برنده شد.

توریق منیر با کمک‌های بنگ سیامسودار و جوانی لاچیا قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

تیم فوتبال امید کشورمان که در گروه B قرار گرفته است، در حالی به مصاف مغولستان رفت که پیش از این دیدار، برابر عربستان به تساوی رسیده و ویتنام را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داده بود و برای صدرنشینی و صعود به عنوان تیم اول به دنبال یک برد پرگل در این مسابقه بود.

در حالی که تنها ۴۰ ثانیه از بازی گذشته بود مهدی ممی‌زاده، ایران را به گل اول رساند و سریعترین گل بازی‌ها را به نام خودش ثبت کرد.

در دقیقه ۲۵ دیدار، خطای شدید خورلباتار روی سامان فلاح سبب شد تا داور مسابقه بازیکن مغلوستان را با کارت قرمز اخراج کند و این تیم ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد.

در ادامه در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه اول، محمد عمری گل دوم ایران را به ثمر رساند تا این نیمه با برتری ۲ بر صفر تیم امید کشورمان به پایان برسد.

در نیمه دوم باز هم برتری با تیم امید کشورمان بود و آریا برزگر در دقیقه ۵۷ گل سوم ایران را وارد دروازه مغولستان کرد.

این نتیجه تا پایان باقی ماند و در نهایت تیم امید ایران با نتیجه ۳ بر صفر مغولستان را شکست داد تا با کسب ۷ امتیاز و با تفاضل ۷+ در صدر گروه E قرار بگیرد و به عنوان تیم اول به مرحله حذفی رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی هانگژو صعود کند.

در دیگر بازی این گروه هم عربستان با حساب ۳ بر یک ویتنام را شکست داد و با ۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم کشورمان به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد.

ترکیب اولیه ایران:
سیدحسین حسینی، سامان فلاح، سینا شاه عباسی، سید مجید نصیری، سامان تورانیان، حسین گودرزی، محمد خدابنده‌لو، یاسین سلمانی، محمد عمری، مهدی ممی‌زاده و آریا برزگر

ترکیب اولیه مغولستان:

سرخو باتماگنای، انخبولد ارخمبایر، مونخ ارجیل اورخون، پورواج بایارتسنجل، خاشچولون نارانباتار، باتمونخ بالجینیام، سرنبات باسانجاو، سند آیوش خورلباتار، دولگون آمارا، تمولن زایات و سودمونخ آنخبایار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10942

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها