ماجرای شکایت استقلالی ها از اسپانسر موقتی

مدیران باشگاه استقلال از اسپانسر تازه وارد خود شکایت کرده‌اند و این پرونده را به صورت حقوقی جلو می‌برند.

به گزارش دبل استار ، علی خطیر و همکارانش از اولین روزهای فعالیت خود در استقلال مذاکراتی با شرکت‌های مختلف برای عقد قرارداد با اسپانسر جدید انجام دادند اما این مذاکرات برای قرارداد طولانی و یک ساله به نتیجه نرسید تا در نهایت با یک شرکت کمتر شناخته شده به صورت بازی به بازی همکاری کنند.

بر اساس قرارداد منعقد شده میان استقلال و اسپانسر همکاری آنها بعد از هر بازی ادامه پیدا می‌کرد و با توافق صورت گرفته به واسطه تبلیغ نام شرکت روی پیراهن استقلال بعد از هر بازی مبلغی به باشگاه اهدا می‌شد.

اسپانسر موقتی استقلالی‌ها بابت انجام تبلیغات روی پیراهن در چهار هفته اول لیگ برتر یک فقره چک به مدیران باشگاه داده بود که باید حدود ۲ هفته پیش نقد می‌شد. این اتفاق اما رخ نداد و حالا استقلال با اسپانسر به یک چالش حقوقی خورده است.

بخش حقوقی باشگاه استقلال ضمن برگشت زدن چک اسپانسر از شرکت مذکور شکایت کرده و ماجرا در دادسرا پیگیری می‌شود. با شرایط موجود واریز پول به حساب استقلال نیز به تاخیر خورده و از طرفی با توجه به چالش‌های پیش آمده همکاری دو طرف در آینده و در ادامه لیگ برتر نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

باید دید در روزهای آینده مذاکرات دو طرف چگونه پیش می‌رود؛ استقلالی‌ها از اسپانسر خود مبلغ قابل توجهی طلبکار هستند و مشخص نیست این پول چه زمانی پرداخت می‌شود. از طرف دیگر اگر همکاری دو طرف ادامه پیدا نکند، مدیران باشگاه باید برای جذب اسپانسر جدید در روزهای آینده تلاش کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10922

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها