دیدار مدیرعامل استقلال با دو چهره مهم اقتصادی(عکس)

علی خطیر در کیش با رئیس سازمان خصوصی سازی و رئیس سازمان بورس دیدار داشت.

به گزارش دبل استار، بحث واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس این روزها حسابی مورد توجه اهالی فوتبال قرار گرفته است. برای اینکه سرخابی ها بتوانند در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند، باید مالکیت دو تیم به بخش خصوصی واگذار شود.

استقلالی ها که در دو فصل گذشته از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شده بودند، به دنبال بازگشت به این مسابقات هستند و مدیرعامل آبی ها نیز چندین بار در این زمینه قول داده است که با حضور او، این تیم می تواند مجوز حرفه ای دریافت کرده و از این پیکارها حذف نخواهد شد.

روز گذشته نیز مصطفی زارعی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای اعلام کرد که بحث مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس به نحوی که بود برای سال گذشته حل شد. اما این موضوع صرفا برای سال گذشته بود و در جلساتی که با کارشناسان AFC برگزار شده، آنها تاکید کردند امسال باید بحث مالکیت حل شود.

در همین راستا، علی خطیر و هیئت همراه باشگاه استقلال، از  دیروز وارد جزیره کیش شده اند تا در یک نمایشگاه بین المللی در کیش شرکت کنند. نکته مهم درخصوص حضور مدیرعامل آبی ها در این جزیره، دیدار او با دو تن از چهره های مهم اقتصادی بود.

رسانه رسمی باشگاه استقلال در این باره نوشته است: علی خطیر در این نمایشگاه با مالک رحمتی، رییس کل سازمان خصوصی سازی دیدار و گفت و گو کرد.

البته دیدارهای خطیر تنها با گفتگو با مالک رحمتی ختم نشده و مدیرعامل باشگاه استقلال با مجید عشقی، رییس سازمان بورس هم نشستی صمیمانه ای داشته است.

به هر شکل باید دید که بالاخره موضوع واگذاری سرخابی ها تا کجا پیش خواهد رفت. به نظر می رسد که فصل بعد لیگ قهرمانان، آخرین فرصت استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و در صورت عدم دریافت مجوز حرفه ای برای سومین سال متوالی، آبی ها دچار مشکلات بزرگی خواهند شد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12043

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها