سوال و جواب با چاشنی جنگ روانی قبل از دربی

طرح سوالاتی با لحن مقرضانه، از سوی خبرنگاران هدفی جز بر هم زدن تمرکز تیم استقلال در آستانه حساس‌ترین بازی لیگ نداشته است.

به گزارش دبل استار، در نشست خبری پیش از دربی، امروز دو سرمربی استقلال و پرسپولیس برای پاسخ به سوالات خبرنگاران حاضر شدند و صحبتهایی را مطرح کردند.

چرایی اعلام نشدن رای پرونده استقلال و عدم رعایت سقف قرارداد، یکی از سوالاتی بود که در نشست خبری یحیی گل‌محمدی مطرح شد و به نظر می‌رسید و مقصود از طرح این سوال به راه انداختن جنگ روانی قبل از دربی بود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال اشاره کرد که”نمی‌گویم ما فقط سقف را رعایت کردیم اما چند تیم هستند که این سقف را رعایت نکردند و هر چه رای زودتر صادر شود به سود فوتبال است.”

خبرنگار بر این قضیه مُصر بود که چرا پس از یک ماه همچنان رای پرونده استقلال صادر نشده است. اگرچه بازگو کردن برخی موارد تکرار مکررات است اما اگر استقلال سقف قرارداد را رعایت نکرده بود، برای ثبت قرارداد بازیکنان و مربیان خود دچار مشکل نمی‌شد و گوستاوو بلانکو پیش از این‌ها برای استقلال به میدان می‌رفت و یا حتی دیگر بازیکنان مجبور به کاهش مبلغ قرارداد خود نمی‌شدند.

بنابراین اگر چه باشگاه استقلال باکی از اعلام رای پرونده ندارد اما طرح چنین سوالی آن هم با لحنی مقرضانه، نمی‌تواند هدفی جز بر هم زدن تمرکز تیم استقلال در آستانه حساس‌ترین بازی لیگ داشته باشد.

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12921

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها