عالمی:

استقلال نباید فولاد را دست کم بگیرد/ به نظر نمی‌رسد استقلال تخلفی کرده باشد

بازیکن سابق استقلال درباره بازی با فولاد خوزستان در هفته آینده گفت: فولاد تیم‌ سابق نکونام بوده و شناخت خوبی از این تیم دارد. درست است که این تیم شرایط خوبی در جدول ندارد اما استقلال نباید فکر کند بازی راحتی در پیش دارد.

به گزارش دبل استار، ایمان عالمی‌، بازیکن سابق استقلال ، درباره شرایط این تیم اظهار کرد: استقلال در حال حاضر شرایط خوبی دارد و توانسته در صدرجدول رده‌بندی لیگ برتر قرار بگیرد. درست است که آنها مقابل ذوب آهن به ۳ امتیاز دست پیدا نکردند اما با توجه به فاصله امتیازی جایگاه خوبی دارند. همدلی باعث شد تا استقلال امتیازات خوبی را بگیرد و صدرنشین لیگ برتر شود. امیدواریم این روند به خوبی پیش برود و استقلال پایان فصل خوبی را داشته باشد.

او درباره اتفاقات اصفهان و درگیری فیلمبردار صداوسیما با نکونام ادامه داد: از تصاویر تلویزیونی مشخص بود که کادرفنی استقلال تقصیر نداشتند و فیلمبردار صدا و سیما بیش از اندازه قانونی به نیمکت استقلال نزدیک شده بود.

«خیلی‌ها معتقدند برای استقلال حاشیه سازی می‌کنند؟» عالمی‌ در پاسخ به این سوال افزود: کادرفنی استقلال باید خیلی باهوش عمل کند و نگذارد خودشان و تیم به حاشیه بروند.

بدترین نوع برگزاری لیگ را شاهد هستیم

عالمی‌ درباره وقفه‌هایی که در لیگ امسال به وجود آمده تصریح کرد: بدترین نوع برگزاری را در لیگ امسال شاهد هستیم، این سبک از برگزاری لیگ به تیم‌ها آسیب زده و لیگ قهرمانان و اردوهای تیم ملی یا فیفادی باعث این وقفه‌ها شده و تیم‌ها را از شرایط آرمانی دور می‌کند.

بازیکن سابق استقلال درباره عملکرد بلانکو تصریح کرد: بلانکو در دیدار اخیر استقلال هم خیلی تلاش کرد که گلزنی کند اما موفق نشد. در کل باید بگویم او بازیکن توانمندی است و می‌تواند در آینده مشکلات استقلال را در خط حمله حل کند.

او درباره اینکه استقلال در ادامه لیگ برتر باید به مصاف فولاد خوزستان برود، بیان کرد: استقلال می‌تواند با پیروزی مقابل فولاد خوزستان درباره به شرایط برد باز گردد. فولاد تیم‌ سابق نکونام بوده و شناخت خوبی از این تیم دارد. درست است که این تیم شرایط خوبی در جدول ندارد اما استقلال نباید فکر کند بازی راحتی در پیش دارد. بازی با تیم‌های پایین جدولی همیشه خطرناک‌تر است. نباید اشتباه کرد که فولاد چون پایین جدول است می‌توانیم آنها را راحت ببریم.

عالمی‌درباره شایعه کسر امتیاز از استقلال افزود: به نظر نمی‌رسد استقلال تخلفی کرده باشد زیرا آنها تا همین هفته‌های قبل پیگیر کسر قرارداد بازیکنانشان برای ثبت قرارداد بودند.

منبع خبر : به نقل از ایسنا

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12649

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها