جای قاتل و مقتول را عوض نکنید!

هشدار جدی به هواداران باشگاه بزرگ استقلال

روند اتفاقات باشگاه استقلال موجب تغییر معادلات برخی افراد شده است.

به گزارش دبل استار، استقلال یکی دو هفته بود که به آرامش نسبی رسیده بود تا این که جمعه ۲۱ مهرماه به دلیل انتشار یک سند محرمانه بنظر می رسد که این آرامش نسبی به هم می خورد. در این سند که به بیرون درز کرده دارای ۵ بند است که به موجب آن هیئت مدیره باشگاه استقلال طرح برکناری جواد نکونام را روز سیزدهم شهریور امسال مدنظر قرار داده بود و قضیه در قالب یکی از بندهای مدنظر جلسه باید مطرح می‌شد.

در بند ۵ این صورت جلسه آمده است:” با توجه به مصاحبه‌های متعدد جواد نکونام علیه مدیریت و هیئت مدیره و جلوگیری از حضور بازیکنان جدید در تمرینات و تضعیف روحیه تیم و عدم رعایت شأن باشگاه در رسانه‌های جمعی، به مدیریت این اختیار داده می‌شود تا جرایمی مانند فسخ یک‌طرفه و اخراج را اجرایی نموده و کادر فنی جدید را منصوب نماید”.

این سند در حالی ۱۳ شهریورماه نوشته شده و اکنون به بیرون درز کرده که دقیقا یک هفته قبل از این سند در ۶ شهریورماه، استقلال در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۱بر۰ همنام خوزستانی خود را شکست داد و مشخص نیست دلیل این تصمیم هیئت‌مدیره چه بوده است؟ آیا یک عضو هیئت‌مدیره به تنهایی این سند را آماده کرده است؟ آیا سند جعلی یا واقعی است؟ اگر واقعیست، چه کسی آن را به بیرون باشگاه برده و به خبرنگاران مورد اعتماد خود داده تا منتشر کنند و هدف او از اینکه این سند در زمانی که صلح خوبی بین نکونام و خطیر برقرار شده چیست؟

چرا این سند مهر و امضاء ندارد؟ قبلا چه کسی در هیئت‌مدیره بیشترین مصاحبه را علیه نکونام و خبر کذب از جمله برعهده گرفتن کار کمک کردن قرارداد بازیکنان بر عهده نکونام را در مصاحبه‌ای اشاره کرد و همچنین بعد از پیروزی استقلال خوزستان مصاحبه کرد و گفت “فردا بعد از ظهر جلسه هیأت مدیره داریم و اگر مقدور باشد از نکونام هم دعوت می‌کنیم که در این جلسه حضور داشته باشد تا اگر اختلاف نظری وجود دارد برطرف شود”.

نکونام درمورد اظهارات خانی مبنی بر اینکه احتمالاً او هم در جلسه هیأت مدیره فردای باشگاه استقلال حضور پیدا خواهد کرد، گفت: 《هیچکس به من چیزی نگفته است و قطعاً اگر جلسه‌ای باشد هم حضور پیدا نمی‌کنم. کار من با بازیکنان است و بازیکنان هم پول می‌خواهند. ابتدا کار بازیکنان را انجام بدهند و احترام بگذارند. نمی‌خواهیم که خانی کاری بکند، او فقط علیه ما مصاحبه نکند!》

بعد از مصاحبه نکونام که دعوت خانی برای حضور در جلسه هیئت‌مدیره را رد کرد، خانی در مصاحبه‌ای گفت: وی در واکنش به اظهارات نکونام گفت: نکونام حق دارد. او به عنوان سرمربی تیم خواسته‌هایی دارد و هواداران هم از وی خواسته دارند. مسئولیت تیم با نکونام است. اگر اختلاف نظری وجود باید حل شود. ما در جلسه هیأت مدیره فردا درمورد این موضوع بحث خواهیم کرد.

 

بعد از انتشار این سند که هم مهر و امضا ندارد و بعنوان یک سند رسمی چیزی برای تایید ندارد، علی خطیر در مصاحبه‌ای از اعلام حمایت قاطع خود از جواد نکونام سخن گفت و اعلام کرد که اگر روزی نکونام بخواهد از استقلال برود، یک روز زودتر استعفا می دهد.

نکته مهم دیگر که در این نامه آمده است و یکی از اعضای مطلع در باشگاه استقلال نیز آن را تایید کرده این است که هیئت مدیره به مدیرعامل اختیار انجام چنین کاری را داده اما علی خطیر همان شب در همان جلسه با صراحت اعلام کرد چنین کاری را نمی‌کند و با وجود این‌که جواد نکونام حتی علیه خود او هم مصاحبه کرده است، دست به ترکیب کادر فنی تیم نمی‌زند. این مسئله را هم فراموش نکنید که علی خطیر عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نیست بنابراین در تایید صورتجلسه مذکور هیچ نقشی نداشته است اما وقتی چنین اختیاری از طرف هیئت مدیره به او داده شد، تحت هیچ شرایطی زیر بار نرفت و قاطعانه گفت نکونام سرمربی استقلال است و سرمربی هم می‌ماند.

هواداران استقلال باید هوشیار باشند که بدانند تحلیل اخبار استقلال نسبت به دو هفته پیش تغییر چشم گیری داشته و اکنون دوران صلح بین جواد نکونام و علی خطیر می باشد و دشمنان استقلال از همان روز هر کاری می کنند که این رابطه را به هم بزنند و آخرین تیر در ترکش خود را نیز در قالب یک سند که هیچ چیزی از جمله مهر و امضای اعضای هیئت‌مدیره ندارد را رها کردند تا بتوانند به هدف خود نیز نزدیک شوند که تیر آنها به سنگ خورد.هواداران استقلال هوادارانی آگاه و هوشیار می باشند که در این سال‌ها به خوبی سایت ها، خبرنگاران و دشمنان رسانه ای خود را شناخته اند و با پیگیری اخبار این چند روزه و مصاحبه هایش به منتشر کننده این سند و به هم ریختن فضای استقلال که خواسته آنها می باشند، می رسند و باید به نحوی آگاه به مسائل روز باشگاه باشند که جای قاتل و مقتول را عوض نکنند.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11522

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها