شماره هفت محبوب آبی ها

قهرمانی استقلال با حضور فرهاد مجیدی بدون شک برای همه هواداران آبی مزه‌ای بسیار دلنشین‌تر از سایر قهرمانی ها دارد.

به گزارش دبل استار،هفت محبوب با کوله باری از افتخار تجربه و جام سال‌ها هواداران استقلال را آنچنان غرق در شادی کرده است که اگر به هر کدام از آنها بگویید نظر شما در مورد فرهاد مجیدی چیست بدون شک وی را بهترین و با افتخارترین بازیکن استقلال نام خواهند برد.

فرهاد مجیدی در استقلال جام‌های زیادی را کسب کرده است و قهرمانی‌های زیادی را نیز در کارنامه خود دارد شاید زمانی که ناصر حجازی او را به استقلال آورد هرگز تصور نمی‌کرد که شاگرد او روزی به چنین جایگاهی در استقلال برسد.

بدون شک یکی از کسانی که سابقه طولانی در استقلال دارد فرهاد مجیدی است،فرهاد با ۱۱ سال حضور در استقلال بدون شک جزو محدود بازیکنان آبی است که تنها در ایران تنها لباس این تیم پرافتخار را بر تن کرده است.

اگر بخواهیم در مورد افتخاراتی که فرهاد مجیدی کسب کرده است بنویسیم زمان زیادی را باید به این مطلب اختصاص دهیم در خصوص افتخارات فرهاد مجیدی همین بس که او به عنوان بازیکن سه بار در لیگ برتر قهرمان شده است یک بار جام حذفی را کسب کرده است و در سالی که استقلال بسیار امیدوار بود بتواند سومین جام زرین خود را در آسیا کسب کند موفق به انجام این کار نشد و به نایب قهرمانی رضایت داد.

کاپیتان پرافتخار استقلال بعد از آن که کفش‌های خود را آویخت باز هم از کمک به تیم محبوب خود دست نکشید و این بار به عنوان سرمربی یکی از دلنشین‌ترین قهرمانی‌های استقلال را رقم زد.

قهرمانی استقلال با حضور فرهاد مجیدی بدون شک برای همه هواداران آبی مزه‌ای بسیار دلنشین‌تر از سایر قهرمانی ها داشت، درست زمانی که سنگ اندازی‌های بیرون از زمین دشمنان استقلال به بالاترین حد خود رسیده بود فرهاد مجیدی استقلال را به خوبی جمع کرد و نشان داد شاگرد خلف حجازی بوده است.

فرهاد با وجود اتفاقاتی که بیشتر آنها خارج زمین رقم می‌خورد همواره با صبر زیاد آرامش را به استقلال منتقل می کرد و بدون شک کلید واژه اصلی او برای این اتفاق نباختن به همه کسانی بود که با استقلال مخالفت می‌کردند.

هواداران استقلال همواره نشان دادند قدردان زحمات کسانی هستند که خود را برای تیم و مکتب بزرگ استقلال فدا می‌کنند و با تمام وجود برای این تیم می جنگند بدون شک فرهاد مجیدی همواره در خاطر هواداران استقلال خواهد ماند و روزی ستاره سوم را برای آبی‌ها به ارمغان خواهد آورد.

 

 

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11873

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها