وقتی در استقلال رباط پاره کردم هیچ‌کس سراغی از من نگرفت

علیرضا اکبرپور مهاجم نقش سال‌های گذشته استقلال معتقد است اگرچه ساخت ورزشگاه جدید اتفاق خوبی محسوب می‌شود اما جذب بازیکن مورد نظر کادر فنی و تقویت هرچه بهتر تیم برای نیم فصل دوم باید از مهمترین اهداف استقلال در شرایط کنونی باشد.

به گزارش دبل استار، با هم نقطه نظرات علیرضا اکبرپور بازیکن سرعتی و خوش اخلاق استقلال در ادوار گذشته را پیرامون وضعیت فعلی آبی پوشان پایتخت می‌خوانیم.

با پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر عملکرد استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

با توجه به مشکلاتی که آبی پوشان در ابتدای فصل داشتند و که از مهم‌ترین آنها اختلاف نظر مدیریت و کادر فنی و همچنین عملکرد نه چندان مناسب در بازار نقل و انتقالات بود، باید گفت جواد نکونام و شاگردانش بهترین نتیجه‌گیری ممکن را داشته‌اند و از این رو قهرمانی نیم فصل را به آنان تبریک می‌گویم.

شرایط فعلی استقلال را چطور می‌بینید؟

استقلال اگرچه قهرمانی نیم فصل را به دست آورد اما همه ما میدانیم این تیم نیاز به تقویت هرچه بهتر دارد. کادر فنی و بازیکنان با تمام کاستی‌های موجود در نیم فصل اول با تمام وجود تلاش کرده تا صدرنشین رقابت‌ها باشند اما شرایط امروز ایجاب می‌کند باشگاه برای تقویت فنی بیشتر و حفظ صدر جدول و قهرمانی پایان فصل به فکر جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی باشد.

به جذب بازیکنان جدید برای نیم فصل دوم اشاره داشتید. با توجه به دیدارهای این فصل آبی پوشان نیازهای فنی تیم را در کدام خطوط می‌دانید؟

استقلال برای قهرمانی باید در تمامی خطوط بازیکنان کارآمد و در حد و اندازه‌های استقلال به خدمت گیرد و این اتفاق می‌بایست هم برای خط دفاع استقلال شکل گیرد و هم برای خط هافبک و حمله تیم.

نظرتان در خصوص احداث ورزشگاه جدید استقلال چیست؟

چنانچه این طرح خوب عملی شود طبیعتاً اتفاق خوبی برای استقلال است و به نظرم تمام تیم‌ها باید به دنبال احداث یک ورزشگاه اختصاصی باشند اما واقعیت ماجرا را نمی‌دانم که تا چه اندازه این طرح و برنامه عملیاتی است اما همین که به دنبال این گونه طرح و برنامه‌ها هستیم اتفاق خوبی است و امیدوارم در آینده شاهد پیشرفت فیزیکی طرح مورد نظر باشیم. البته نکته‌ای که باید به آن اشاره داشت این است که این گونه کارها زمان بر است و آنطور که شنیدم این ورزشگاه قرار است بعد از ۳ سال آماده بهره‌برداری شود از این رو لازم است توجه داشت مهم‌ترین هدف باشگاه در شرایط فعلی باید تقویت تیم و قهرمان شدن در پایان فصل باشد اما در کنار این اهداف ساخت ورزشگاه هم اتفاق خوبی است که همگی از آن استقبال می‌کنیم.

از تحولات جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال خبر دارید؟

بله. شنیدم آقای علی آقا محمدی مجدداً به استقلال بازگشته است که قطعاً حضورش منشا کمک‌های فراوانی برای باشگاه خواهد شد چرا که ایشان انسانی خوب، مدیر استقلالی و البته کار بلد هستند و انتظار می‌رود حرکت‌های مثبتی را با حضور ایشان شاهد باشیم.

نظرتان در خصوص لیست تیم ملی و تعداد کم آبی پوشان در این تیم و همچنین دیدار ایران و بورکینافاسو چیست؟

حقیقتاً به دلیل آنکه در آن ساعت تمرین داشتیم موفق به تماشای بازی ملی پوشان نشدم اما همین که در آستانه بازی‌های جام ملت‌ها تیم ملی موفق به شکست حریف تدارکاتی خود شد را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با دستی پر از این رقابت‌ها برگردند اما در خصوص نفرات دعوت شده معتقدم تیمی که صدر نشین و قهرمان نیم فصل بازی‌های لیگ برتر شده است باید بیشتر مورد توجه قرار می‌گرفت و نفرات بیشتری به تیم ملی دعوت می‌شدند چرا که حتماً عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند که توانستند قهرمان نیم فصل شوند این در حالی است که در سال‌های گذشته از تیمی که صدرنشین  بود، تعداد بیشتری به تیم ملی دعوت می‌شدند.

از جمله انتقادهایی که به لیست تیم ملی شده، حضور امید ابراهیمی ۳۶ ساله بوده است اما این بازیکن گل پیروزی بخش تیم ملی مقابل حریف تدارکاتی را به ثمر رسانده است. نظرتان در این خصوص چیست؟

امید ابراهیمی بازیکنی فوق العاده بوده است و حالا هم با این سن و سال در فرصتی که به او داده شد برای تیم ملی گلزنی کرده است. بازیکن خوبی است و می‌تواند تیم ملی را در جام ملتها کمک کند و گیر دادن به او به دلیل سن بالا درست نیست اما با اینکه معدل سنی تیم ملی ما بالا است کاملاً موافقم و این اتفاق می‌تواند باعث ضربه زدن به تیم ملی شود.

مهدی فنونی‌زاده پس از عمل جراحی دیسک گردن خود از باشگاه و آنانی که به فکر وضعیت پیشکسوتان نیستند گله مند بود. چه نظری در خصوص صحبت‌های فنونی‌زاده دارید؟

در اینکه پیشکسوتی همچون آقا مهدی حق دارد از اوضاع گلایه کند شکی نیست اما من در سال ۸۲ وقتی در اوج بازی می‌کردم و رباط پاره کردم هیچکس از باشگاه استقلال سراغی از من نگرفت جز دکتر نوروزی و بعد از ۸ ماه که به تمرینات تیمی بازگشتم تنها از من پرسیدند خوب شدی؟متاسفانه این یکی از ضعف‌های فوتبال ما است. امیدوارم آقا مهدی هرچه زودتر سلامت خودش را باز یافته و بار دیگر شاهد حضور او در محافل فوتبالی باشیم. اگرچه گرفتاری‌های جامعه آنقدر زیاد شده است که خیلی ها از حال همدیگر با خبر نیستند اما باشگاه استقلال تحت هر شرایطی باید از وضعیت و مشکلات پیشکسوتان خود به خصوص در چنین مواقعی با خبر باشد و در حد امکان تاثیرگذار.

منبع خبر : خبر ورزشی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13383

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها