مهرداد محمدی ثابت کرد یک استقلالی متعصب است

علی چینی مربی اسبق استقلال گفت: از تماشای فوتبال استقلال و هوادار لذت بردیم و با دیدن ۵ گل مشخص شد فوتبال تهاجمی چقدر تماشاگر پسندتر است.

به گزارش دبل استار، علی چینی بازیکن و مربی اسبق تیم استقلال، درباره پیروزی استقلال مقابل تیم هوادار اظهار داشت: شاید خیلی‌ها بگویند چرا استقلال اول گل خورد ولی من دلیلش را می‌دانم. دلیلش این بود که استقلال بعد از مدت‌ها جلوی تماشاگرانش بازی می‌کرد. شاید این توجیه خوبی نباشد اما استرس تماشاگران روی بچه‌های استقلال تاثیر منفی گذاشته بود. ولی دیدیم که در نیمه دوم کاملاً اوضاع فرق کرد.

وی افزود: تیم هوادار آمده بود تا در همان دقایق ابتدایی گل بزند که به خواسته‌اش هم رسید. آنها می‌دانستند اگر این کار را نکنند دیگر نمی‌توانند به استقلال گل بزنند. فشار تیم هوادار و شرایط روحی بچه‌های استقلال جلوی تماشاگرانشان، باعث شد تا یک گل بخوریم و یک گل به خودی بزنیم. اما در ادامه استقلال یک مرتبه رنگ عوض کرد.

بازیکن سال‌های گذشته استقلال اضافه کرد: جدا از همه مسائل نباید از مهرداد محمدی و ارزش‌هایی که این بازیکن برای استقلال از خودش نشان می‌دهد غافل شد. شاید استقلال مهدی قایدی و محمد محبی را از دست داده باشد اما در عوض یک فوتبالیست گرفته که به اندازه دو بازیکن ارزش دارد.

چینی خاطرنشان کرد: در هفته‌ای که پرسپولیس برنده شد استقلال باید این بازی را می‌برد که دیدیم مهرداد محمدی چقدر با انگیزه ظاهر شد و کمک کرد تیمش برنده شود. یک پنالتی گرفت و دو بار هم دروازه حریف را باز کرد. استقلال به چنین بازیکنانی نیاز دارد. فوتبالیستی که سرش را برای استقلال جلوی توپ بگذارد و با تمام وجودش بازی کند.

چینی در این باره که پیش از شروع فصل گفته می‌شد مهرداد محمدی هوادار تیم پرسپولیس بوده ولی حالا در استقلال بازی می‌کند توضیح داد: محمدی با این فوتبال با تعصبی که در این چند هفته برای استقلال به نمایش گذاشته ثابت کرده استقلالی‌ترین فوتبالیستی است که من به یاد دارم. ای کاش همه مثل مهرداد محمدی فوتبال بازی می‌کردند.

بازیکن سال‌های گذشته استقلال خاطرنشان ساخت: جدا از محمدی، کوین یامگا و هافبک‌های استقلال و بقیه نفرات هم عالی کار کردند. در مجموع باید گفت نکونام خیلی خوب توانست تیمش را جمع و جور کند. شاید هر تیمی جای استقلال بود بعد از خوردن دو گل جلوی هوادارانش از هم می‌پاشید اما با این کامبک استقلال ثابت کرد یک مربی تمام عیار روی نیمکتش دارد که روی خیلی ها را کم می کند.

چینی در پایان تصریح کرد: امیدوارم مشکلات مربوط به بازیکن خارجی استقلال هم هرچه زودتر برطرف شود تا نکونام دیگر با خیال راحت کارش را ادامه بدهد. در ابتدای فصل گفته بودم جواد نکونام پوزۀ خیلی‌ها را به خاک خواهد مالید و حالا کم کم دارد ثابت می‌شود که نکونام از آن دست مربیانی نیست که پا پس بکشد و حتی می‌تواند بازی دو بر صفر باخته را با نتیجه سه بر ۲ برنده به پایان برساند.

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11662

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها