پیش بازی استقلال - آلومینیوم؛

پیش به سوی صدر با ذوب آلومینیوم

شاگردان نکونام حالا باید از آلومینیوم عبور کنند.

به گزارش دبل استار، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در چهارچوب هفته هشتم استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت.

استقلال

شاگردان نکونام اگرچه در این فصل از رقابت ها مشکلات زیادی را تجربه کرده بودند اما به مراتب توانستند مشکلات را رفع و روند پیشرفت را طی کنند.

هفته قبل آبی ها در برابر هوادار یک کامبک خوب را تجربه کردند و موفق شدند شاگردان فکری را نتیجه سه بر دو پشت سر بگذارند و با تفاضل یک گل کمتر در جایگاه دوم قرار بگیرند.

حالا شاگردان نکونام در برابر آلومینیوم مجتبی حسینی تنها به برد فکر خواهند کرد و به هیچ عنوان نمی خواهند از کورس قهرمانی جا بمانند و از حریف سنتی خود دور شوند.

آلومینیوم

اراکی ها این فصل را با نتایج خوبی شروع کردند و اکنون با ۱۲ امتیاز در رده چهارم قرار دارند و اگر بتوانند در برابر استقلال نتیجه خوبی بدست آوردند می توانند خود را به جمع مدعیان اضافه کنند.

بازیکنان زیادی که سابقه بازی در استقلال را دارند اکنون در آلومینیوم بازی می کنند مرتضی تبریزی، سجاد آقایی، فخر الدینی و اسماعیل شریفات از جمله این بازیکنان هستند.

این بازیکنان بدون شک با توجه به تجربه ای که از بازی در تیم استقلال دارند و آشنایی با جو این تیم می توانند کمک زیادی به مجتبی حسینی کنند.

بلانکو در انتظار اولین بازی

مهاجم آرژانتینی استقلال که چندین روز است که با آبی ها تمرین کرده است و در دیدار قبلی مجوز حضور او برای حضور در زمین مسابقه صادر نشد به نظر می رسد به بازی با آلومینیوم خواهد رسید.

این بازیکن سابقه بازی در لیگ های ترکیه، اسپانیا و اوکراین را داشته است و با توجه به تجربه زیادی که دارد می تواند با استقلال کمک زیادی کند.

این بازیکن حالا در انتظار رسیدن به اولین بازی در استقلال است و بدون شک این مهاجم تشنه بازی در لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود و به نظر می رسد عملکرد خوبی داشته باشد.

پنج تقابل آخر آلومینیوم

شاگردان حسینی در پنج دیدار آخر خود موفق شدند سه برد و دو باخت را کسب کنند اراکی ها در برابر هوادار، شمس آذر و نساجی به برد رسیدند و در برابر تراکتور و مس بازی را واگذار کردند.

پنج گل زده و هفت گل خورده حاصل کار شاگردان حسینی بودند که این اتفاق می تواند برای استقلالی ها بسیار امیدوار کننده باشد، چرا که خط دفاع این تیم بسیار متزلزل نشان می دهد و مهاجمان آبی می توانند در برابر این تیم موفق باشند.

پنج تقابل آخر استقلال

در طرف مقابل میزبان می تواند با توجه به نتایج خوبی که در پنج دیدار گذشته خود گرفته است به برد در این دیدار بسیار امیدوار باشند.

شاگردان نکونام از پنج بازی چهار برد و یک باخت را بدست آوردند، آبی پوشان ملوان، استقلال خوزستان، مس رفسنجان و هوادار را بردند و تنها باخت استقلالی ها در برابر سپاهان رقم خورد.

شش گل زده و سه گل خورده حاصل کار استقلالی ها در پنج دیدار اخیر بوده است، آبی ها در خط حمله عملکرد قابل قبولی داشته اند و در خط دفاع نیز با سه گلی که دریافت کرده اند توانستند انتظارات را تا حد زیادی برآورده کنند.

حالا در هفته هشتم لیگ برتر استقلال فردا جمعه پنجم آبان ماه در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم اراک خواهند بود این دیدار از ساعت ۱۸:۰۰ با سوت سید رضا مهدوی آغاز خواهد شد.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11794

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها