رشیدی:

با یک قطره چای دبش می‌شود ۱۰۰تا VAR آورد

دروازه‌بان اسبق استقلال گفت: دروازه‌بانان تیم‌های استقلال و پرسپولیس در این هفته تا حد زیادی خیال امیر قلعه‌نویی بابت مسابقات جام ملت‌ها را راحت کردند.

به گزارش دبل استار، منصور رشیدی، دروازه‌بان اسبق تیم استقلال و تیم ملی، درباره دیدار اخیر استقلال مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: متاسفانه تیم استقلال آنچنان که باید و شاید نتوانست در این بازی فوتبال همیشگی‌اش را ارائه کند. ما از استقلال توقع بیشتری داریم نباید با این شرایط در میدان حاضر شود.

وی افزود: مهمترین اصل در ارائه فوتبال تیمی، شادابی و سرزندگی آن است. چیزی که ما در این بازی از استقلال نمی‌دیدیم البته شنیدم که خود نکونام هم به این موضوع اشاره کرده بود ولی اگر قرار باشد استقلال به این سرعت به لحاظ بدنی افت کند آن وقت کم می‌آورد و در نیم فصل دوم نمی‌تواند نتیجه بگیرد.

مربی اسبق دروازه‌بانان استقلال درباره شرایط جسمانی این تیم تاکید کرد: اگر استقلال می‌خواهد قهرمان شود باید بدن بازیکنانش را بهتر از این آماده مسابقات کند. با این وضعیت بدنی استقلال نمی‌تواند قهرمان شود. متاسفانه بازیکنان در نیمه دوم نای راه رفتن نداشتند و به همین خاطر تیم گل گهر بیشتر استقلال را تحت فشار قرار داد.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی درباره عملکرد سید حسین حسینی در دیدار مقابل حریف سیرجانی توضیح داد: باعث خوشحالی است که لااقل سیدحسین حسینی به لحاظ بدنی در شرایط خیلی خوبی قرار داشت وگرنه ممکن بود نتیجه ای غیر از این رقم بخورد و استقلال شکست را تجربه می‌کرد.

رشیدی خاطرنشان کرد: حسینی حداقل دو بار دو موقعیت خطرناک گل را از حریف گرفت. البته او با این عملکردش خیال امیر قلعه نویی را هم بابت تیم ملی راحت کرد. از طرف دیگر علیرضا بیرانوند هم در بازی مقابل تیم قزوینی خوب ظاهر شد و یک پنالتی را گرفت. این اتفاقات در آستانه جام ملت‌های آسیا خیال سرمربی تیم ملی را بابت رقابت‌های حساس پیش رو راحت می‌کند.

بازیکن قدیمی استقلال همچنین درباره مسائل مربوط به داوری تاکید کرد: واقعا جای تاسف دارد که در این دوره و زمانه با این همه پول در کشورمان نمی‌توانیم کمک داور ویدیویی داشته باشیم. با یک قطره از پول اختلاس شده در چای دبش می‌توانیم ۱۰۰تا از این دستگاه ها را بیاوریم و همه استادیوم‌ها را به کمک داور ویدیویی مجهز کنیم اما داریم می‌بینیم که پول کشور در چه راه‌هایی هزینه می‌شود اما آنجا که باید تیم‌های پرطرفدار با میلیون‌ها هوادار از این ثروت ملی بهره‌مند شوند، نمی‌شوند.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: نبودن کمک داور ویدیویی خیلی از تیم‌ها را دچار ضرر و زیان می‌کند ولی من فکر می‌کنم بیشترین تیمی که تا به حال از نبودن VAR ضربه خورده استقلال است. با این همه امیدوارم هرچه زودتر در بازی‌های آینده این کمک داور ویدیویی در همه استادیوم‌ها به کار گرفته شود.

رشیدی درباره بازی مقابل پیکان گفت: هیچ بازی برای استقلال آسان نیست اما امیدوارم دیگر استقلال دست از مساوی کردن بردارد. این همه مساوی می‌تواند استقلال را از رسیدن به قهرمانی دور کند.

منبع خبر : به نقل از خبرورزشی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13239

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها