اولین تقابل حسین‌زاده با استقلال‌؛

بازیکن مورد علاقه مجیدی در اردوگاه رقیب

مصاف استقلال و تراکتور شاهد اولین تقابل بازیکن سابق و محبوب آبی‌ها با این تیم خواهد بود.

به گزارش دبل استار، هفته دهم لیگ برتر در حالی برگزار خواهد شد که در دیداری مهم استقلال به مصاف تراکتور می‌رود. این بازی برای پاکو خمز و به خصوص جواد نکونام، بسیار حیاتی خواهد بود چرا که آبی‌ها با تثبیت صدرنشینی می‌توانند در ادامه با آرامش خاطر بیشتری به کار خود ادامه دهند و فاصله شان را با دیگر رقبا افزایش دهند.

یکی از نکاتی که در مورد تقابل استقلال و تراکتور وجود دارد، حضور یک مهره سابق در اردوگاه رقیب آبی‌ها است. بازیکنی که در قهرمانی دو فصل پیش استقلال تاثیرگذار بود و در پایان از جمع این تیم شد.

این بازیکن در ابتدای فصل جاری قصد بازگشت به استقلال را داشت، اما در نهایت پیراهن تراکتور را به تن کرد. امیرحسین حسین زاده ابتدای لیگ بیست‌و یکم از تیم سقوط کرده سایپا جذب استقلال شد و در اکثر بازی‌های آن فصل به عنوان مهره ثابت به زمین رفت و فرهاد مجیدی روی عملکرد این بازیکن جوان حساب ویژه‌ای باز کرده بود که آمار نتایج در آخر فصل گویای همه چیز بود.

بازیکن جوان تراکتور که با حاشیه‌های فراوان به این تیم پیوست تا به اینجای مسابقات درخششی از خود نشان نداده و در حال حاضر تبدیل به مهره‌ای نیمکت نشین شده و بازی مقابل استقلال برای حسین‌زاده از همیت بالایی برخوردار است و امید دارد که خمز برای این بازی او را به زمین فرستد.

نکته دیگری که درباره مصاف آبی‌های پایتخت و تی تی ها وجود دارد شکست سنگینی است که در دیدار برگشت فصل گذشته برای یاران خمز رقم خورد و تا همین دلیلی بر اهمیت بالای این بازی برای تراکتور باشد.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12084

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها