خیلی‌ها منتظر بودند با شکست استقلال جشن بگیرند

پیشکسوت استقلال گفت: پیروزی مقابل مس رفسنجان یکی از اتفاقات مهمی بود که می‌تواند نقش تاثیرگذاری در کسب مقام قهرمانی پایان فصل را برای استقلال داشته باشد.

به گزارش دبل استار، علی چینی بازیکن و مربی اسبق استقلال ، درباره دیدار استقلال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: این برد حاصل یک چیز است؛ اتحاد، آرامش و باز هم آرامش. خیلی خوشحالم که این پیروزی پس از یک وقفه طولانی برای استقلال رقم خورد. خیلی‌ها منتظر بودند تا شکست استقلال را ببینند و جشن بگیرند. در شرایط فعلی مهمترین اتفاق پیروزی استقلال بود. کسب این سه امتیاز در شرایطی که سپاهان برنده شد، تراکتور برد و پرسپولیس هم هنوز بازی نکرده اتفاق مهمی برای استقلال به شمار می رفت چون بالای جدول دستخوش تغییرات شد. این برد برای استقلال از نان شب واجب‌تر بود.

مربی سال‌های گذشته استقلال درباره شرایط تاکتیکی استقلال گفت: خوشبختانه مشخص بود که استقلال در این مدت تمرینات مفیدی را پشت سر گذاشته است. با اینکه مدتی در اعتصاب و اوضاع بدون تمرین تعطیلات را سپری کردیم اما تیم انسجام خوبی داشت. هم خوب جمع می‌شدند و هم خوب حمله می‌کردند. البته تیم مس رفسنجان هم خیلی فشار آورد. شاید به خاطر همین فشارهای بیش از حد بود که آنها گل به خودی زدند. تیمی که بدون وقفه حمله کند و نگران شکست باشد دچار اشتباه می‌شود. بازیکنان استقلال کاملاً فنی، حرفه‌ای و با تجربه عمل کردند. این سه امتیاز آن هم بعد از این تعطیلات طولانی ارزش زیادی داشت. ضمن اینکه ما در این مدت شاهد کنار گذاشته شدن اتفاقات منفی بین کادر فنی و کادر مدیریتی بودیم. هرچه استقلال بتواند خودش را در شرایط بهتر در رقابت‌های دیگ نشان بدهد این می‌تواند خیال هواداران را هم از بابت کسب نتایج مورد نظر راحت کند.

بازیکن قدیمی استقلال درباره اتفاقات داوری این دیدار گفت: متاسفانه باز هم به نظر می‌رسید که یک پنالتی برای استقلال گرفته نشده است. البته من نمی‌توانم خیلی دقیق در این باره حرف بزنم اما اگر قرار بود استقلال در این بازی برنده نشود آن وقت کار برای داور دشوار می‌شد و او از این نظر شانس آورد. به هر حال خوشحالم که استقلال این ۳ امتیاز را گرفت و دل هواداران را شاد کرد.

چینی در پایان تاکید کرد: بهترین اتفاق برای استقلال در چنین شرایطی آرامش بود که خوشحالم با توجه به درایت خوب کادر مدیریتی و البته کادر فنی این اتفاق برای استقلال رقم خورد. جواد نکونام ثابت کرد به صلاح تیمش رفتار می‌کند و اگر لازم باشد دست به هر اقدامی می‌زند تا استقلال موفق شود. امیدوارم اوضاع مالی تیم هم رو به راه باشد تا مشکلی از این نظر تیم را تهدید نکند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11315

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها