شب پر گل آبی‌ها با تعویض‌های طلایی نکونام

دیدار امروز استقلال و نساجی خبر از این میدهد که جواد نکونام به ترکیب آیده آل خود رسیده است.

به گزارش دبل استار، هفته سیزدهم لیگ برتر با تقابل استقلال و نساجی به پایان رسید. استقلال که با این پیروزی رکورد صد درصد پیروزی در بازی های خانگی را همچنان به نام خود نگه داشته است، با ۴ گل به پیروزی رسید تا علاوه بر تثبیت صدرنشینی، به تفاضل خوبی نیز دست یابد.

نکته جالب توجه مسابقه اما جایی رقم خورد که جواد نکونام بلافاصله پس از شروع نیمه دوم، اقدام به تعویض کرد. تعویض هایی که خبر از یک بازی هجومی می داد. تعویض هایی البته طلایی که نشان از شناخت خوب نکونام از تیمش دارد.

مهرداد محمدی که پس از درخشش در بازی مقابل تیم هوادار، موفق به گلزنی نشده بود، در همکاری با آرمان رمضانی موفق شد گل دوم آبی ها را به ثمر برساند. محمدی حال با ۴ گل زده برای استقلال، بهترین گلزن این تیم به شمار می رود. آماری که نشان از خرید خوب جواد نکونام دارد.

این اما پایان ماجرا نبود و در دقیقه ۶۴ این بار مهرداد محمدی در نقش گل ساز ظاهر شد تا آرمان رمضانی گل سوم آبی ها را وارد دروازه نساجی کند. تعویضی دیگر نکونام که استقلالی ها همواره از او خاطرات خوبی به یاد دارند.

اتفاق مثبت دیگر این مسابقه شوت زنی های متعدد و هدفمند بازیکنان استقلال بود. ابتدا در دقیقه ۶٨ و با شوت ابوالفضل جلالی، گل چهارم آبی ها به ثمر رسید و اگر جعفر سلمانی کمی خوش شانس تر بود، در دقیقه ٨۵ نیز می توانست گل پنجم این تیم با شوت او به ثمر برسد. نکته مثبتی که هواداران را به آینده تیم شان امیدوارتر می کند.

با کسب این پیروزی استقلال ٢٨ امتیازی شده و با اختلاف یک امتیاز، بالاتر از سپاهان اصفهان در صدر جدول ایستاده است.

 

منبع خبر :  سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13140

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها