مهاجم آرژانتینی استقلال کارت بازی خود را دریافت میکند

کاهش چشمگیر بودجه استقلال باعث ثبت قرارداد مهاجم آرژانتینی تازه وارد این باشگاه خواهد شد

به گزارش دبل استار،مدیران باشگاه استقلال بعد از کشمکش‌های فراوان سرانجام امروز مدارک قراردادها و بودجه خود را در سایت کدال بارگذاری کردند که نکته قابل توجه در این خصوص کاهش چشمگیر قراردادها و بودجه تیم بود.

با توجه به اینکه باشگاه استقلال زیر سقف بودجه، قراردادهای خود را ثبت کرده، حالا مشکل گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال نیز حل خواهد شد.

این بازیکن آرژانتینی قرارداد خود را با آبی پوشان منعقد کرده، مبلغی را از باشگاه به عنوان بخشی از قرارداد دریافت کرده و در تمرینات هم حضور دارد. گوستاوو اما همچنان قراردادش در سازمان لیگ ثبت نشده و نمی‌تواند در مسابقات حضور داشته باشد.

باپیگیری‌های انجام شده و همچنین کاهش چشمگیر رقم برخی قراردادها، حالا بلانکو هم مشکلی برای ثبت قرارداد ندارد. به نظر می‌رسد مدیران استقلال طی روزهای آینده قرارداد مهاجم آرژانتینی خود را نیز به ثبت برسانند و کارت بازی او را دریافت کنند.

بی شک ثبت قرارداد مهاجم آرژانتینی برای او و جواد نکونام اتفاق خوبی محسوب می‌شود و احتمالا شاهد آن خواهیم بود تا در بازی معوقه از هفته ششم میان استقلال و هوادار بلانکو به لیست آبی پوشان اضافه شود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11430

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها