ورمزیار: بازی سپاهان و استقلال جنگ هافبک‌ها است

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است در مصاف این تیم مقابل سپاهان هافبک‌های دو تیم بیشتر درگیر خواهند بود.

به گزارش دبل استار، صادق ورمزیار درباره تقابل تیم فوتبال استقلال با سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی در اصفهان برگزار می‌شود و سخت خواهد بود. سختی کار دو تیم در یک منطقه و آن هم میانه زمین و جنگ هافبک‌هاست. سپاهان در پرسینگ به خوبی کار می‌کند و هافبک‌هایش جنگجو هستند. استقلال هم نقطه قوتش وسط زمین است، جایی که نفراتی مثل آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس و مهدی مهدی‌پور آماده نشان داده‌اند و به اینها می‌توان روزبه چمشی را اضافه کرد.

«هر تیمی که میانه میدان را کنترل کند، می‌تواند برنده بازی باشد.»، مدافع – هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله تصریح کرد: اگر آرمین سهرابیان مصدوم نمی‌شد، چشمی می‌توانست یک خط جلوتر بیاید و قدرت خط هافبک استقلال بیشتر می‌شد، اما مهدی‌پور و نیک‌نفس هم می‌توانند نبض میانه زمین را در اختیار بگیرند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه شاید برخی معتقدند سپاهان با ستاره‌هایش شانس بیشتری برای پیروزی دارد، به تسنیم گفت: استقلال هر ۱۱ بازیکن اصلی‌اش ستاره هستند. تیم نکونام هم ستاره دارد و هم از وجود بازیکنان قدرتی و تکنیکی بهره می‌برد. حضور ابوالفضل جلالی در سمت چپ، قدرت خوبی به این جناح داده یا حضور یامگا در پست وینگر راست کارایی این جناح را بیشتر کرده است. قطعاً بازی روز چهارشنبه پایاپای خواهد بود، به شرط اینکه استقلال یک نفر را مأمور مهار شهریار مغانلو کند و او را از کار بیندازد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10024

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها