خرید جدید استقلال رفت

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: جذب بازیکن مصری قطعی شده است.

به گزارش دبل استار، علی خطیر پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و اظهار داشت: هفته آینده صحبت خواهم کرد. الان صحبت نمی‌کنم. فقط این برد را به تمام هواداران خوب باشگاه استقلال تبریک می‌گویم.

همچنین علیرضا خانی، عضو هیات مدیره استقلال گفت: فردا بعد از ظهر جلسه هیأت مدیره داریم و اگر مقدور باشد از نکونام هم دعوت می‌کنیم که در این جلسه حضور داشته باشد تا اگر اختلاف نظری وجود دارد برطرف شود.

وی درمورد جذب بازیکن خارجی، خاطرنشان کرد: لیست ما جا ندارد و فعلاً یک بازیکن گرفته‌ایم. بازیکن مصری را جذب کرده‌ایم و کارهایش تمام شده است. از شرایط محمدجواد کیا، بازیکن آلومینیوم اطلاعی ندارم. سه گزینه برای دروازه‌بان سوم وجود داشت و احتمالاً با یک نفر به توافق برسیم.

خانی درخصوص شرایط اسپانسری باشگاه استقلال گفت: ما ۴ بازی اول را بسته‌ایم. یک ماه فرصت داریم و با دو سه اسپانسر درحال مذاکره هستیم و با آن گزینه‌ای که بیشترین منافع را برای سازمان داشته باشد به توافق خواهیم رسید. قرار نیست اسپانسرها با هر مبلغی جلو بیایند. ما مبالغ سال‌های گذشته و حریفان را دیده‌ایم و ما هم باید منافع سازمان خود را ببینیم.

عضو هیات مدیره استقلال اظهار داشت: خطیر و سمیعی درحال مذاکره هستند. بدهی به سازمان لیگ همچنان پابرجاست.

وی در واکنش به اظهارات نکونام گفت: نکونام حق دارد. او به عنوان سرمربی تیم خواسته‌هایی دارد و هواداران هم از وی خواسته دارند. مسئولیت تیم با نکونام است. اگر اختلاف نظری وجود باید حل شود. ما در جلسه هیأت مدیره فردا درمورد این موضوع بحث خواهیم کرد. بحث‌های دیگر ما جذب اسپانسر و جذب بازیکن است. تا فردا صبر کنید و انشالله بعد از جلسه فردا در خصوص این موارد صحبت خواهیم کرد.

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10285

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها