استقلال صاحب همه رکوردهای لیگ برتر

یک رکورد جدید در فوتبال ایران برای باشگاه استقلال به ثبت رسید.

به گزارش دبل استار، استقلال در بازی با همنام خوزستانی خود با تک گل مهرداد محمدی به پیروزی رسید تا استقلال اولین تیم لیگ برتری باشد که این رکورد خاص را به خود اختصاص داد و در تاریخ لیگ برتر نام خود را جاودانه کرد.مهرداد محمدی هم اولین گل خود را یک گل سه امتیازی زد که هم سه امتیاز را برای استقلال به ارمغان بیاورد و هم اولین گلش یکی از مهمترین گل های لیگ برتر فوتبال کشورمان شد.

استقلال در حالی رکورد هزارمین گل به نام خود ثبت کرد که پیش از آن اولین تیمی شد که هزار و صدمین امتیاز را به نام خود کرده بود.علاوه بر رکورد امتیاز و گل از دیگر رکوردهایی که استقلال در لیگ برتر شکسته است می توان به بیشترین برد، کمترین باخت، بیشترین گل زده، کمترین گل خورده، صاحب بهترین کلین شیت در دو فصل و چند رکورد دیگر که مهمترین آن قهرمانی بدون باخت در لیگ برتر و کمترین گل خورده و بیشترین گل زده در طول یک فصل می باشد که می توان به آنها اشاره کرد.

استقلال در حالی این رکوردها را شکسته است که در مهمترین قسمت فصل دو تن از بهترین مدافعانش را برای این که به قهرمانی نرسد به خدمت سربازی فرستادند و در حالی که برای تیم رقیب خدمت بازیکن را یکی دو ماه به راحتی عقب می اندازند. استقلال نه پولی اشتباه به حسابش ریخته شد و حتی مدیرانش برای شکست و اخراج سرمربی محبوب هوادارانش نه تنها برایش بازیکن نخریدند، بلکه بازیکنان زیر ۲۳ هم که خریده بود به دیگر تیم ها هبه کردند.

به هر حال باشگاه بزرگ استقلال با همه کارشکنی‌ها همچنان استقلال است و هر پیروزی که بدست می آورد یک رکورد به نام خود ثبت می کند. این تیمی است که رکوردهای فوتبال ایران را یکی یکی می شکند.

محسن بهره دار

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10284

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها