ثبت رکورد در ورزش بی رکورد!

کسب رکورد در فوتبال، به عنوان یک ورزش بی رکورد، بر جذابیت بیشتر فوتبال می افزاید.

به گزارش دبل استار، فصل بیست و یکم لیگ بود که برای اولین بار در ایران یک تیم توانست بدون شکست (در فرمت جدید لیگ) به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. استقلال تهران علاوه بر کسب این عنوان، رکورد کمترین گل خورده را نیز در همین فصل به نام خود ثبت کرد.

کسب این رکورد ها در فوتبال، به عنوان یک ورزش بی رکورد، بر جذابیت بیشتر فوتبال نیز موثر بوده است. چنانکه تیم آرسنال در انگلستان با هدایت آرسن ونگر نیز چنین رکوردی از خود به جای گذاشته است.

در حال حاضر تیم استقلال با ٢٢ امتیاز صدرنشین لیگ بیست‌وسوم است؛ آن‌ هم در حالی‌که نسبت به ذوب‌آهنِ رده دومی که ١٨ امتیاز دارد، آبی‌ها یک مسابقه کمتر انجام داده‌اند!

رکورد آبی‌پوشان در فصل جدید لیگ برتر مربوط به بازی های خانگی است. خانه ای که این روزها عاریه به نظر می رسد و احتمال کوچ اجباری این تیم وجود دارد. تا آنجا که علی خطیر، مدیرعامل این تیم، برای بازدید امکانات، راهی جزیره کیش شد. اتفاقی که علاوه بر بازیکنان و کادر فنی، صدای هواداران را نیز درآورد.

آبی ها در هر ۵ مسابقه خانگی موفق به پیروزی شده و رکورد ١٠٠ درصد پیروزی خانگی را به ثبت رسانده اند. چیزی که بیش از همه خبر از اهمیت بازی در خانه و حضور هواداران می دهد. شکست دادن ملوان در هفته دوم در واقع آغاز سریال بردهای خانگی استقلال بود.

بعد از آن شاگردان جواد نکونام توانستند استقلال خوزستان را در تهران شکست بدهند و در اولین حضور هواداران آبی‌پوش در ورزشگاه آزادی در فصل جدید، مقابل هوادار تهران به پیروزی رسیدند تا رکورد ویژه خود را حفظ کنند.

استقلالی‌ها بعد از شکست دادن هوادار، در دومین بازی خانگی پیاپی موفق شدند با یک گل از سد آلومینیوم اراک بگذرند.

استقلالی ها در آخرین مسابقه‌شان پیش از تعطیلات فیفادی، توانستند با ٢ گل تراکتور تبریز را از پیش بردارند تا با رکورد فوق‌العاده ۵ برد در ۵ مسابقه، به عنوان بهترین تیمِ میزبان در لیگ بیست‌وسوم از حیث امتیازگیری مطرح شوند.

در این ۵ بازی خانگی، استقلالی‌ها ٨ بار موفق به گلزنی شده‌اند و ۴ کلین‌شیت داشته‌اند و تنها ٢ بار دروازه آن‌ها باز شده است.

منبع خبر : سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12197

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها