به راستی، مقصر کیست؟

پذیرش و قبول ناکامی در هر رشته ورزشی جزو بدیهیات محسوب می‌شود.

به گزارش دبل استار، پیروزی و شکست دو روی سکه فوتبال هستند. اما آنچه اهمیت دارد، اخلاق به هنگام پیروزی و داشتن روحیه پذیرش به هنگام شکست است. این روزها اما در تیم پرسپولیس تنها چیزی که دیده نمی شود، پذیرش و قبول ناکامی است.

از ابتدای این فصل شاهد ایجاد قانون جدید مبنی بر سقف بودجه بوده ایم. قانونی که برای همه تیم ها یک شکل و یکسان گذارده شد و قرار بر این شد که در صورت تخلف، تیم ها با جریمه و کسر امتیاز مواجه شوند.

تیم های تهرانی که معمولا با مشکلاتی چون بدهکاری های میلیاردی مواجه هستند، بیشترین فشار را متحمل شدند. در این بین اما شاهد فرافکنی های اعضای تیم ها نسبت به یکدیگر بودیم. مسئله ای که هیچ جریمه ای هم مانعش نشد.

فصل نقل و انتقالات
تیم پرسپولیس در فصل بیست و سوم لیگ برتر با افرادی چون یاسین سلمانی، نبیل باهویی، محمد حسین کنعانی زادگان، مسعود ریگی و شهاب زاهدی به توافق رسید. نام هایی که تا پیش از شروع لیگ، پرسپولیس را یکی از برندگان فصل نقل و انتقالات می نامید.

آنها همچنین با علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک، سعید صادقی و امید عالیشاه برای تمدید قرارداد به توافق رسیدند که این حاکی از حفظ شاکله این تیم نسبت به سال های گذشته است.

در مقابل، استقلال از ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، مهرداد محمدی، محمد جوادکیا، سامان تورانیان، محمدرضا خالدآبادی و گوستاو بلانکو رونمایی کرد.

آبی ها اما بر خلاف رقیب سنتی بازیکنانی چون محمد محبی، مهدی قایدی، رافائل سیلوا، علیرضا رضایی، سبحان خاقانی، سجاد شهباز زاده و عارف غلامی را از دست دادند تا شاکله تیم سال گذشته تا حدودی دستخوش تغییر شود.

همچنین کادر فنی و حتی مدیرعامل استقلال نیز در این فصل به طور کامل دستخوش تغییر شد؛ این در حالی است که در طرف مقابل، یحیی گل محمدی و دستیارانش سالهاست کنار یکدیگر هستند.

با این حال اما بعد از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر، باز هم شاهد فرافکنی های اعضای این تیم و طعنه به رقبا بودیم.

افشین پیروانی، سرپرست همیشه معترض این تیم، با اشاره به عدم رعایت سقف قرارداد، پرسپولیس را تنها تیم متخلف دانست. این مسائل اما در حالی مطرح می شوند که شاکله تیم سپاهان اصفهان که پر مهره ترین تیم حال حاضر لیگ است را بازیکنان جدا شده تیم پرسپولیس تشکیل می دهند.

در واقع سوال اینجاست که سرپرست تیم پرسپولیس که همواره آماده طعنه زدن به رقباست، نمی داند که یحیی گلمحمدی، سرمربی تیمش، با خروج رامین رضاییان، رضا اسدی، عیسی آل کثیر و مهدی عبدی (بازیکن تراکتور)، موافقت کرده است؟

آیا مصدومیت و پارگی رباط صلیبی بازیکنان تیم پرسپولیس، تقصیر سایر رقباست؟ چون پیروانی معتقد است حتی مصدومان سایر تیم ها نامی ترند؛ در حالی که هیچ اشاره ای به یاسین سلمانی، وحید امیری، مهدی ترابی و مرتضی پورعلی گنجی نمی کند!

حال سوال مطرح می شود که به راستی مقصر کیست؟

سازمان لیگ و فدراسیون بابت قوانین عجیب و غریب؟

رقبا بابت تقویت و جذب بازیکن قانونی؟

رقبا بابت مصدومیت بازیکن تیم رقیب؟

و یا سرمربیانی که انتخاب های بعضا نادرستی داشتند اما حاضر به پذیرش آن نیستند؟

منبع خبر :  سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12198

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها