جمله معروف فرهاد در محبوب ترین سریال این روزها

محمدحسین مهدویان برای آن که ثابت کند یک استقلالی متعصب است، در ساخته هایش پای استقلال و استقلالی ها را وسط می کشد... در بازگشت هم که دنباله ای بر زخم کاری است، این اتفاق با ارجاع به جمله معروف فرهاد مجیدی رخ داد!

محمدحسین مهدویان پیش از آنکه یک کارگردان باشد، یک هوادار فوتبال است که بازی های تیم محبوبش یعنی استقلال را هم دنبال می کند.

به گزارش دبل استار، محمدحسین مهدویان بارها در مصاحبه هایش اعلام کرده چقدر به فوتبال علاقه دارد و بازی های استقلال را پیگیری می کند. به گفته مهدویان، او سال ها روزنامه های مختلف ورزشی را می گرفته و حتی بسیاری از آن ها را آرشیو می کرده است.

اتفاقا رد پای استقلال و فوتبال در فیلم های محمدحسین مهدویان هم دیده می شود و هرگاه قرار است اثری جدیدی از او منتشر شود، بسیاری از علاقه مندان دنبال ردی از استقلال می گردند.

در فیلم ماجرای نیمروز، محمدحسین مهدویان با تصاویر زنده یاد ناصر حجازی، در فیلم لاتاری با تصاویر مرحوم منصور پورحیدری و فرهاد مجیدی، در فیلم ماجرای نیمروز؛ رد خون با دیوار نوشت “استقلال سرور پرسپولیس” و در فصل اول زخم کاری با دیوار نوشت “استقلال” به همراه یک قلب، علایق خود را در قالب فیلم به تصویر کشید و به قول معروف امضای استقلالی بودنش را در فیلم ها زد.

در حالی که یک ماه از آغاز فصل دوم زخم کاری با عنوان بازگشت می گذرد، در قسمت چهارم این اثر که روز جمعه پخش شد، یک نکته، نظر بسیاری از مخاطبان این سریال را جلب کرد.

در سکانسی جواد عزتی که دور افتاده از تنش ها بین پسرش با طلوعی است، در حال رد و بدل کردن دیالوگ با جواد هاشمی، آشفته و عصبی به نظر می رسد. جواد عزتی یا همان مالک وقتی متوجه می شود ماجرای ازدواج همسرش، سمیرا (رعنا آزادی ور) با طلوعی (کامبیز دیرباز) جدی است، سیگارش را روشن می کند و خطاب به جواد هاشمی می گوید “من به طلوعی نمی بازم” و در ادامه هم تاکید می کند سمیرا را طلاق خواهد داد.

بیان دیالوگ من به طلوعی نمی بازم، خیلی ها را یاد جمله مشهور فرهاد مجیدی می اندازد. در روزهایی که فرهاد مجیدی شرایط خوبی را در استقلال سپری نمی کرد و فشارها رویش با چند مساوی پی در پی زیاد شده بود، در یکی از نشست های خبری اش گفت “من به این ها نمی بازم”، روی میز کوباند و رفت.

صحنه ای که در پایان فصل و وقتی استقلال بدون باخت قهرمان لیگ برتر شد، به دل تاریخ پیوست و بعد از آن بارها آن کلیپ فرهاد مجیدی دست به دست شد.

حالا به نظر می رسد محمدحسین مهدویان هم در فصل دوم زخم کاری با عنوان بازگشت این چنین یک امضای استقلالی در این اثر هم به ثبت رسانده است.

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11397

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها